היי לכולם אני חדשה כאן, ושמחה...

היי לכולם אני חדשה כאן, ושמחה...

שנפתח הפורום החשוב ביותר מבחינתי בכל אופן.
אני מגדלת 2 כלבים מקסימים שלקחתי לפני זמן קצר מעמותת לב-חי, שנקראים שוקו ומוקה..
, רציתי להמליץ מאוד לכל מי שמעוניין לאמץ כלבתול.... לפנות לאגודה הזו שלא כמו עמותות אחרות כולם שם מתנדבים אשר תורמים מזמנם ומכספם לאוכל,חיסונים, תרופות, ואפילו הוטרינרים מתנדבים! מקום מדהים שמתנדבים בו אנשים מדהימים!!! לאחר שביקרתי שם החלטתי לעזור להם בחלוקת עלונים להגברת המודעות, תרמתי גם שמיכות ובגדים ישנים, ואפילו אוכל שהכלבים שלי (וגם החתול
לא אוהבים במיוחד..),הכל רק שיוכלו להמשיך להציל חיים. האגודה נלחמת בקריסת המקום מפני שאין די משאבים לכל הכלבים ואלפי החתולים ששם, עצוב וכואב מאוד.(במיוחד אחרי שהייתי שם)
. לכן אם יש למישהו אוכל לחיות שהוא לא צריך או בגדים ישנים, או כל ציוד כלשהו ישן שכבר אתם לא משתמשים בו הם ישמחו לקבלו. מקווה שלא הארכתי מידי, פשוט אין לי במיוחד את מי לשתף בנושא,או ממי לבקש עזרה לעמותה, לכן אני חושבת שכאן זה המקום הנכון ביותר. הטלפון של עמותת לב לחי:03-7652128, 03-6439010 (גם לאימוצים)
 
שכחתי להוסיף...../images/Emo12.gif../images/Emo107.gif

מי שמעוניין לעקר את הכלב שלו או החתול, בעמותה עושים מבצע חודשי של 85 ש"ח לעיקור ע"י הוטרינר שלהם,מאוד מומלץ, שם עיקרתי את הכלבה שלי.
. (הפרטים שלהם בהודעה למעלה).
 

shanty.G

New member
הי קרן וברוכה הבאה../images/Emo13.gif

(גם גלעד והכלבים...)
כל הכבוד על האימוץ הכפול והעשייה למען העמותה. אם תרצי, יש מקום נרחב גם ברשת האינטרנט להמשך התעדכנות בכל הקשור לבע"ח ולעזרה, התדיינות בנושאים הקשורים והפעילויות הנערכות מדי פעם מטעם האגודות השונות. את מוזמנת להציץ בקישורי הפורום ובגלריה, ולהישאר איתנו בפורום
הרבה כיף עם שוקו ומוקה והחתול! shanty
 
למעלה