היי :) יש לי שאלה קטנה..

הנמוכה

New member
היי :) יש לי שאלה קטנה..

יש מקום בו אפשר לקנות את הטבעות? ואם כן, איפה?
 

אלוניס

New member
אפשר לבדוק באי-ביי מדי פעם

אני מניחה שאת שואלת לגבי הטבעות שנוצרו עבור הסרטים. לפי מה שנאמר בסרטים הדוקומנטריים שנלווים לגרסה המורחבת - לא מעט מהטבעות נמסרו במתנה לשחקנים (חלק מהשחקנים קיבלו גם את החרבות שלהם ועוד פריטים). למשל אנדי סירקיס קיבל את אחת מהטבעות ששימשו כ"טבעת האחת". ייתכן שבעתיד מדי פעם יצוצו פריטים מהסרטים בכל מיני מכירות פומביות למען צדקה. שווה לגלוש בקישורי הפורום ולשאול הלאה באתרי מעריצים מחו"ל.
 

הנמוכה

New member
תודה רבה...

זה כמעט בלתי ניתן להשגה.. אין אף חנות בארץ שמוכרת?..
 

אלוניס

New member
אלו מראש פריטים בעייתיים

פוסטרים וכאלה, כל מיני בובות - נראה לי שאפשר יהיה להשיג בקלות. טבעות כמו בסרטים - המקוריות הן קודם כל יצירות אמנות שנוצרו על ידי צורפים במיוחד לסרטים. כך שאם יש חיקויים - הם כנראה גם לא באמת יהיו מהמתכת הנכונה או בכלל משהו ששווה לטרוח בשבילו וכדבר לא חוקי אני בספק אם אתרים רשמיים יתמכו בסחר כזה. הכיתוב שמופיע על הטבעת האחת בסרט הוא כמובן אפקט ממוחשב. ולכן גם על ששת הטבעות ששימשו בסרט כטבעת האחת (כלומר טבעת זהב קצת עבה ולא יותר מזה) - לא יהיה הכיתוב. שאר הטבעות - של האלפים או הגמדים מקבלות מעט מאוד זמן מסך. וגם הטבעת של אראגורן לא נראית ליותר מדי זמן ואותן ספק אם עשו ביותר מעותק אחד. כך שכן - אם זו כזאת משאת נפש ואת רוצה משהו איכותי או "חתום" כמקורי - תצטרכי או ללכת לצורף בעצמך עם הדוגמה מהסרט ולבקש משהו שיהיה דומה או לקוות שמתישהו הדברים המקוריים שנעשו עבור הסרטים יגיעו למכירה פומבית ותוכלי להרשות לעצמך להתחרות באלפי מעריצים אחרים שירצו גם הם את הצ'אנס.
 

Y. Welis

New member
יש אגב טבעות עם כיתוב

ולא בטוח שבסרט הכיתוב לא היה דבר אמיתי. אפשר למצוא ב-eBay כנראה במחירים סבירים. בארץ היתה חנות אונליין שמאז כנראה כבר לא מתפקדת (הסקציה הטולקינית שם לא נגישה), וכן בקניון רננים שברעננה, יש חנות בשם 'היער' שהתמחתה במרצ'נדייז מהסרטים. אולי עוד יש שם משהו.
 

אלוניס

New member
סיקרנת אותי אז הלכתי לחפש

ומצאתי את כל אלו http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m38.l1311&_nkw=the+one+ring&_sacat=See-All-Categories אני בשוק, הלם, המומה. מצד שני - בעלי כעת הודיע לי שהאחת מהסרט היא ברשותו של אלייג'ה ווד וצריך לאחל למסכן הרבה צרות כדי שהוא אי פעם יציע את ה"אמיתית" למכירה. אני חשבתי שהכיתוב הוא אפקט ממוחשב כי הרי יש קטע שלם שבו לא רואים כיתוב ואז הוא מופיע אחרי הטבילה באש. משום מה רוב העתקים שראיתי בקישור שאני מוסיפה לא ממש "עושים לי את זה". זה לא נראה כמו הכיתוב בסרט וגם עובי ומראה הטבעות ממש לא אותו הדבר. שלא לדבר על ההעתקים התמוהים מכסף. מאז שהאלפים עזבו למערב הצורפות התדרדרה מאוד.
 

Y. Welis

New member
אני מניח שהיו כמה מקוריות

עם כיתוב ובלי. אגב אלה מכסף מאוד נאות וגם הזהב (18 קראט). הטונגסטן-קרביד נראות תעשייתיות. בקהילה האחרת היה בחור שהזמין טבעת מצורף וביקש לחרוט עליה כתובת בקווניה, לקראת נישואיו (זו לא היתה טבעת הנישואים, אלא נוספת).
 

אלוניס

New member
זה רק מה שהיה חסר לו

לנסות לשכנע רב שיחתן אותו עם טבעת כזאת
רעיון יפה בכל מקרה!
 

Feanor75

New member
חחחחחח

מצד שני 'טבעת למשך בם ולקשרם' נשמע רציני עד להחריד בהקשר הזה, איך רוב הזוגות לכודים בנישואים משעממים והרסניים.
 

אלוניס

New member
מסכימה../images/Emo6.gif

מי הרי אמור להיות סאורון בזוגיות הזאת ולמה לרצות את זה בכלל? הייתי מבינה אנשים שרוצים את אחת הטבעות של האלפים. זה באמת נשמע לי אחלה רעיון. יפות והכול. הטבעת האחת זה קצת חירפון.
 

Feanor75

New member
סאורון מקביל אולי לממסד הדתי

או לבחורות שמתחתנות מתוך אינטרס. אנשים רוצים את זה בגלל הבטחות שווא של אושר שהטבעת נותנת להם. זה נגד הטבע להתחתן, במיוחד עבור גברים.
 

אלוניס

New member
קצת משעשע וקצת עצוב

מה שכתבת. כאילו שאין גברים שמתחתנים מאינטרסים. חתונה היא הסכם חברתי-כלכלי וככזאת היא עדיין בנויה ברוב התרבויות - החלפת סחורה בין אב לחתן. מכיוון שגברים כן מתחזקים את המוסד הזה כמו שהוא כבר אלפי שנים - אני לא חושבת שהוא נוגד את האינטרסים שלהם. אחרת זה מזמן היה עף בהתחשב בכך שרוב התרבויות הן פטריאכליות. גברים רוצים וודאות שהצאצאים שלהם. כיום הצורך הזה נעלם והולך ולו בגלל בדיקות גנטיות. כך שבימינו באמת אין כמעט צורך בנישואין כי גברים באמת יכולים לוודא גם בלי חתונה או מחויבות כלשהי לצאצא - שהוא אכן שלהם. והתוצאות החברתיות של זה עגומות בעיניי. לשמחתי לא כל הגברים מונעים על ידי אינטרסים ועדיין יש חתונות כי אנשים אוהבים אחד את השני ורוצים להיות יחד. אני מאחלת לך שתמצא אהבה שתהפוך חתונה לדבר הכי הגיוני בעולם.
 

Feanor75

New member
יש הבדל בתקופות

אלוניס יקרה, הדברים יותר מסובכים. לכוח, כמו לטבעת, יש השפעה משחיתה על רוב האנשים. אני שותף לביקורת הרבה שהיתה לטולקין על גזע האדם. בתרבויות לא מערביות הכוח היה יותר אצל גברים. הממסד, התרבות וכל הלך הרוח נהגו בהתאם, ומן הסתם גברים רבים השתמשו בכוח לרעה. אותו דבר רק הפוך קורה בתרבות המערב, ואכן נשים רבות משתמשות בכוח לרעה. לא יכול להתקיים שיוויון ואיזון אצל זוג נשוי ממוצע, כשאפשרות הגירושים (בהנחה שיש ילדים) היא כמו אקדח מכוון לרכת הגבר. זה כוח שהחוק נתן בידי הנשים, ומובן שרבות מהן משתמשות בו לרעה, גם אם לא התכוונו לכך מלכתחילה. זהו טבע האדם. כשאמרתי שלא טבעי להינשא התכוונתי לזה שהאדם הוא לא בעל חיים מונוגמי, ואצל כאלה זה מאוד לא טבעי שהזכר נשאר עם אותה נקבה. נישואים יציבים וטובים יכולים להתקיים רק אצל השמחים בחלקם, שזה אולי עשירית אחוז. זה גרוע להילכד עם אישה רגילה שאינה שובעת רצון. וזה מעולה להישאר חופשי.
 

Y. Welis

New member
גם לנשים יש אינטרס. בהחלט יש

זה די מבטל את קיומן לומר שהכל נעשה על גבן ומתוך רצון גברי בלבד (פגם מרכזי במחשבה הפמיניסטית הקיצונית, אגב, יחד עם ההתרכזות הבלעדית במנטליות הקורבן). כי אם כך באמת היה, נישואים היו מוגדרים מראש לשנה-שנתיים (כי יותר מזה כבר משעמם), לא היה שום עונש על גירושין, ופוליגמיה היתה מותרת (אם לא מחוייבת) בחוק. העובדה שזה לא כך מדגימה שנישואים הם דבר שמועיל ל*כלל* החברה, גברים ונשים יחד, ושהאינטרסים שלהם מספקים את שני הצדדים. לנשים - תמיכה לאורך זמן בהן ובצאצאים; מניעת גירושין וכן רכוש *פרטי* שמסומל בדמות טבעת זהב.
 

אלוניס

New member
לא באתי לעשות עליהום על גברי הפורום../images/Emo13.gif

ונראה לי שאנחנו מסכימים שכיתוב הטבעת האחת לא הכי מתאים אם הרעיון הוא נישואין מתוך אהבה
. מול אינטרסים - כל הגנה היא לגיטימית.
 
למעלה