הולה.. אני חדש (ואתם לא
)

HuGo Hell

New member
הולה.. אני חדש (ואתם לא ../images/Emo3.gif)../images/Emo1.gif

שלום אני חדש פה.. כן כבר אמרתי את זה אני יודע.. ויש לי כמה הערות ובקשות
1. מנהל, למה כשאני לחוץ בטאג ליין על ה"תקצירי עונה ראשונה" אני ניכנס לכניסה של האדמין?
2. אפשר את האתר/מקום שאתם יוצרים את האקס מן (שיש בשירשור למטה) 3. מה זאת אומרת "אקס מן הדור הבא"? אני נסיתי דווקא למצוא את הסרט "אקס מן הדור הבא" ולא מצאתי לצערי.. (אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לשלוח לי.. למה קרה שיש לו את זה על המחשב - 155680432) וכמה עונות יש לאקס מן? Arigatu (תודה ביפנית) אופיר.
 

B a n j o

New member
גם לפה הגעת ? ../images/Emo12.gif

סתם, מה קורה ? אני יכול לענות לך על השאלה השלישית רק לפי מה שאני הבנתי כי גם אני פה רק כמה ימים. אז ככה, זה לא סרט אלא סידרה מצויירת בערוץ 6. זה PREQUEL לסידרה הקודמת והיא מדברת על הזמן שהם היו צעירים ושובבים בבי"ס. אני לא יודע עד כמה הסידרה נאמנה למקור של הקומיקס (בגלל זה חוץ מBATMAN אני לא רואה את הסדרות, ואל תשאלו מה סמולוויל עשה לי...).
 

B a n j o

New member
אני מחכה בקוצר רוח

ליום שבת !
אבל יש לי משהו עקרוני נגד כל הסדרות והסרטים האלו. BLADE, למשל, פשוט עשה בלאגן מהקומיקס וככה כל סרט וסידרה שניתקלתי בהם שנעשו אחרי שנות ה- 70.
 

chatenoire

New member
צריך להפריד

סדרות וסרטים הם פורמט שונה לגמרי מקומיקס. חשוב שצריך לדחוק סדרת קומיקס שלמה - חלקן נמשכות כבר שנים - לסרט של שעה וחצי, או כמה פרקים של 20 דקות כל אחד; מן הסתם נאלצים להשמיט פרטים, לשנות דברים (אפילו דברים עקרוניים), למעט בעיסוק מעמיק בדמויות וכו´. כשניגשים לראות תכנית או סרט מבוססי-קומיקס, צריך להניח את הקומיקס בצד ולהתייחס למה שאתה רואה כמשהו נפרד, בשביל הכיף. אנשים אינספור התלוננו על כל הטעויות בספיידרמן, אבל אלה שלא ישבו כל הסרט וחיפשו שגיאות אלא התרשמו מספיידי מתנדנד בין בניינים, נהנו. זה תמיד מעניין ונחמד לראות את הגיבור שלך קם לתחייה, באנימציה או בלייב-אקשן. צריך לזכור לא לקחת את זה קשה מדי ופשוט להנות מהדברים הקטנים.
 
יפה ככה גם אני אחרי שהתגברתי

על זה שספידרמן יורה קורים מהידים הכל היה נורא יפה ונהנתי צריך לקחת באיזי ולהתיחס לזה כעוד אלטרנטיבה להנות מהנושא
 

B a n j o

New member
או ! הנה !

מה אמור להיות הקטע שספיידרמן יורה קורים מהידיים ? WHAT THE F*CK ? סלחו לי אבל זה לא הכרחי מבחינת העלילה ! זה סתם זילזול במעריצי הקומיקס. אני מודע לעובדה שלעיתים צריך לשנות אבל יש גבול ! והנה עוד משהו ששונה ולא לצורך עלילה ! בבלייד, הוא משתמש בכלי נשק מעץ נגד ערפדים ולא בכסף ! פרטים קטנים אומנם אבל זה גם מעצבן כי זה מראה שלא שמו לב המפיקים !. ואני מצטער אבל ספיידרמן היה מאוד מאוד מאכזב. השחקנים והעלילה על הפנים, מצטער אבל אפקטים זה לא מה שעושה לי את זה. ושמישהו יזרוק את טובי מ´גוויר מהביניין הכי גבוה שנשאר בניו-יורק... זה פיטר פארקר ? מי אחראי על הקאסט שם ? ושאני לא אדבר על מרי-ג´יין. ועוד יותר גרוע (אחרי ההחלטה לשים את ג´ורג´ קלוני בתור בטמן) זה הרעיון לשים את ניקולס קייג´ בתור סופרמן. באמת, זה כבר מוגזם !
 

HuGo Hell

New member
;; כן... אז?../images/Emo1.gif

אני בדיי הרבה פורומים... ביחוד במכושפות. והוא הסביר לי אתמול על הכל, תודה. מחק במכיוון שהיה מידע על הורדות - מה שאסור בתפוז
ויש סרט ממה ישן שקוראים לו בעברית "דור האיקס" ואני ממש מעוניין בו
 

B a n j o

New member
זה לא סרט

דור האיקס, זה פיילוט לסידרה "לייב אקשן" שהיא מעין המשך ל- X מן
 

HuGo Hell

New member
לא איכפת לי. אני רוצה אותו.../images/Emo1.gif

יש שם את ג´ובילין..
וגם ככה עבר עלי יום רע. אז למישהו יש או לא?
 

B a n j o

New member
יש לי

קניתי פעם בוידאו לפני שנתיים נראה לי... עוד לא יצא לי לראות אפילו וזה ג´ובילי לא ג´ובילין.
 
למעלה