הודעת סגירה.

הודעת סגירה.../images/Emo54.gif

בצער רב וביגון קודר אני מודיעה על סגירתו של הפורום עד להודעה חדשה, עקב חוסר פעילות. הצטרפתי לפורום לפני חמש שנים ואני מנהלת אותו כבר שנתיים וחצי. הכרתי כאן הרבה אנשים שהיו (חלקם עדיין) מאוד חשובים בחיים שלי. הכרתי כאן חברים טובים, אנשים מצחיקים וכיפיים ונהדרים. נכחתי בהרבה מפגשי פורום בהם השחתנו את עזריאלי, הדבקנו מדבקות על אנשים ועשינו צמות. רוב האנשים שהיוו בשבילי את הפורום הזה כבר אינם פה, הפורום כבר אינו חלק משמעותי כל-כך בחיים שלי, אני גם לא ממש קוראת ספרי רוה"ד, ובכל זאת הסגירה הזו כואבת לי מאוד. אני אוהבת את הפורום הזה, ניסיתי להחזיק אותו בחיים, אבל כנראה ש"זה סופו של כל בלון". היה תענוג להכיר אתכם, ולו רק במרחב הווירטואלי. היו שלום ותודה על כל הדגים.
 
סגירת הפורום

עקב מעיוט פעילות, הפורום ייסגר מחר. אנו מודים לAnnabel Lee Fairy על שטיפחה, השקיעה ופעלה רבות עבור הפורום וצמיחתו. אנו מאחלים לה המון בהצלחה בהמשך דרכה בתפוז ובכלל.
נזמין את הגולשים להמשיך ולהנות ממגוון הפורומים של אתר
אנשים.
 

yuls9

New member
זה עצוב לראות גן סגור

תודה לך על כל ההשקעה, זה היה נחמד להיות פה בתקופות מסוימות.
 

eyalg1972

New member
אפשר לעכב את הסגירה בכמה ימים?

הייתי רוצה להספיק לעבור על הארכיון והוא ממש ענק. טליה- תודה רבה על הניהול בשנים האחרונות!!!
 

MadManIII

New member
אני רוצה לומר שלום ולהתראות

הצטרפתי לפורום לפני כימעט חמש שנים, אני עוד זוכר דברים כמו טופיקים, סיכומי שבוע, ביקורת ספרים וכמובן השאלה האלמותית "סדר הקריאה" והסקילה שהגיע כתגובה... בואו כולם הצטרפו אלינו לפורום המקביל של רומח הדרקון בישראל http://i.start.co.il/forums/355.aspx
 
למעלה