הודעה דרמטית

Polina EA

New member
הודעה דרמטית ../images/Emo124.gif

הי לכולם, אני לא בטוחה שאתם מכירים אותי, שמי פולינה ואני חלק מצוות הנהלת הפורומים. בין היתר אני אחראית על פורומים בנושא "תפוז למהדרין". בימים האחרונים אנחנו מחפשים מנהל/ת לפורום וכמובן רוצים לקבל המלצות לגולשים שיוכלו וירצו לקחת את ניהול הפורום לידיהם. אני מאוד אשמח לקבל המלצות, כאלה תוכלו לשלוח לי במסר אישי או לשרשר לכאן. כמו כן, לאחרונה קיבלנו מסרים מגולשים שלדעתם צריך לסגור את הפורום או לשנות את יעודו וגם על כך אני אשמח לקבל תגובות... אז?מה אתם חושבים
 

aint mindless

New member
היי פולינה,

אין לי מושג מה יהיה בהמשך, אבל ברור ששום מנהל לא יוכל לעזור ולשקם את הפורום כשהוא נמצא במתכונת הנוכחית שלו. כבר לפני יותר משנה הצעתי לשנות את שם הפורום כדי לשנות את קהל היעד, אבל אז התפרצו עליי כל מיני אנשים. היום אין מי שיעשה את זה, אז אני חושב שזה רעיון מצוין לנער את הפורום מחזותו החרדית באופן פורמלי יותר, כי כבר הרבה זמן הוא לא כזה.
 

Silly Wisdom

New member
"חרדים מדברים על הכל"

נראה לי יותר מתאים... ברגע שתשנה את קהל היעד- אז זה יהיה בדיוק כמו כל פורום אחר.
 

aint mindless

New member
גם ככה מדברים פה על הכל כולל הכל,

ובזמנה של שרה, הפורום לא היה חרדי בעליל (ואני אומר את זה לטובה). הפורום הזה שומם. אם הוא יהיה כמו כל האחרים, אולי נראה קצת פעילות שתבוא ממצטרפים חדשים ש"נוער חרדי" נראה להם קצת קודר.
 

Polina EA

New member
במידה ואשנה את שם הפורום

ואת הייעוד שלו, לדעתכן יהיה מי שירצה לנהל אותו?
 

aint mindless

New member
לדעתכם*

אם את לא מרב מיכאלי.
במידה והשם של הפורום ישתנה, אני מוכן לנסות.
 
היי פולינה,

בתור אחר שהיה פעיל מאד בפורום עוד מימי הבראשית שלו,בזמנים בהם הייתי כותב הודעה ואחרי מס` דקות מחפש אותה בעמוד השני כי בנתיים נכתבו כבר עוד כמה עשרות הודעות...אני מאמין באמת ובתמים שאין פתרון קסם לבעית השיממון של הפורום. אין זה קשור לשם הפורום או לקהל היעד כי עובדה שבעבר הפורום היה מאד מאד מאד פעיל עם אותו השם ואותו קהל היעד. הנקודה לפי דעתי,שבשנה וחצי האחרונות עם התפתחותו המאד מואצת של הפייסבוק וכניסתו לכל חלק ושלב של חיינו,גולשי הפורום הותיקים התבגרו ואינם עונים עוד על ההגדרה `נוער חרדי`,והנוער החרדי החדש מעדיף לנהל את חייו הוירטואלים בפייסבוק מאשר לכתוב הודעות בפורום ולשלוח מסרים...זוהי תמונת המצב הדי עגומה. מה שלא מותיר הרבה ברירות אלא לסגור את המקום שהיה לי לבית במשך תקופה לא מעטה בחיי. בהצלחה לכולנו!
 
זה מדהים

איך שאנשים לא יודעים להרים ידיים גם אחרי שנים שרבים וטובים מהם ניסו להנשים את הפורום הזה. אבל אני לא פוסלת על הסף, בהצלחה שיהיה..
 
דעתי /tapuzforum/images/Emo164.gif

לא רואה למה צריך להחזיק פורום כזה בפורום, יש מספיק פורומים לחרדים בתפוז, כל מה שדיברו כאן בעבר זהה במדויק לפורום העולם החרדי, מה גם שיש שלל קומונות לחרדים, שהם מאוד פעילות! בגלל זה הפורום הזה לא הצליח לעלות לאנשהו.. אין מנוס מסגירה לדעתי, אם תשנו את שם הפורום, זה לא יגרום לאנשים לחזור, כי שוב! תוכן הדיבורים והשיחות פה ישאר אותו דבר, ועדין ישאר יבש, זאת דעתי, סורי
 
למעלה