הוא רוצה בחורה אשכנזית, לכו תבינו אותו

זולצבך

New member
אם הוא מחפש מראה מסויים א"א להתווכח עם זה

זה עניין של טעם אישי. אחד רוצה ספרדיה, השני רוצה אשכנזיה, השלישי תימניה, והרביעי מתעקש על אתיופית. אדרבה, יתחתנו העדות אלו באלו ותרבה האחדות ואהבת ישראל בין כל בני אברהם יצחק ויעקב.
 
אני מתערבת על 100.000שח

שהמדובר כאן זה בחור תימני!!!! לא שיש לי משו אישי נגדו. אבל רק אחד כזה מסוגל להגיד "יפה"(למי עדיין לא ברור????)ורק תימני מסוגל לחשוב שספרדים רוצים אשכנזיות!!!..אויש הנחיתות.. עד מתי? הלו, תתעורר, לא חסר לנו כלום.. ואם אתה ככ רוצה אז יציעו לך את הסוג ב' שלהם.. כי אם אתה טיפשון לפחות האשכנזים חכמים לא לקחת אותך. לחיות טוב זה בעירבוביה אבל לא ע"י נישואין.. קודם תוכיחו אהבת חינם ואחכ חתונה. העיקר שיהיה הרבה מזל טוב!!!:)
 

זולצבך

New member
את נגד נישואי "תערובת"?

אסור לבני עדות שונות להתחתן זה עם זו?
 
לך אני מתירה אם זה ככ קשה...

לא שזה איסור.פשוט לא רוצים להתערבב!! ומי שכן רוצה הסברתי זה אחד משני אלו: א.נחיתי מלידה(!) ב.הפרעה נפשית. עדות? אני די בעד...
 

זולצבך

New member
וואלה תודה רבה לך

ראי מה כתוב בגמרא מסכת תענית "אמר רבן שמעון בן גמליאל: לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב", ואחד הפירושים בגמרא הוא שזה היום בו הותרו השבטים לבוא זה בזה. שמימות משה רבינו בת יורשת נחלה לא יכלה להינשא אלא לבן שבטה בלבד כדי שלא תעבור נחלה ממטה למטה (כאצל בנות צלפחד), והיה איסור החיתון הזה בין בני השבטים השונים קשה מאד לישראל שהרי הם בני עם אחד, וכשהותר איסור זה שמחו כ"כ עד שאמרו שלא היו ימים טובים לישראל כיום שהותר איסור זה. אינני יכול לקבל את דברייך לגבי "המתערבבים", מה ההיגיון בכך שבגלל שסבא של יהודי זה הגיע ממרוקו וסבא של היהודיה ההיא מרומניה הם לא יוכלו להתחתן? ואם לא יתחתנו נהפוך חס וחלילה לשני עמים.
 
למעלה