האם זה רק אני

ilanbt

New member
האם זה רק אני

או גם לכם עברו הפרקר לואיסי של ג'ונאס (קורין נמק) מציק?
 
יש בזה משהו

אני מניח שהעבר של השחקנים משפיע על איך שאנחנו תופסים את הדמות שהם משחקים כרגע. אני לדוגמא תמיד מצפה מג'ק שיציל את היום כמו שעשה בזמנו במקגייוור..מצד שני אולי זה אומר שהם לא שחקנים כל כך טובים אם הם לא מצליחים לנתק את עצמם מהעבר ומצד שלישי אולי בכלל מדובר בטייפ-קאסטינג, כלומר, ילהקו את ריצ'ארד דין אנדרסון רק לתפקידים מהסוג הזה...
 
אוי אתה כל כך צודק

מהרגע הראשון לא סבלתי את הג'ונאס הזה. ההרגשה היא שהוא בא כתחליף לדניאל, אבל לדעתי הוא סתם חיקוי עלוב. אני בשוק שהתסריטאים של הסידרה חשבו שיוכלו למלא ככה את המשבצת של דניאל אם יביאו דמות בדיוק כמוהו? מעניין מה יקרה אותו בסוף העונה כשאתם יודעים מי יחזור. יהיו 5 חברי צוות?
 

digidestined

New member
(וזה גם לכל מי שחושב כמוהו)

אני חושבת שאתם ממש מגזימים עם כל מה שאתם אומרים על ג'ונס.אני דווקא מחבבת את הדמות שלו ותראו, כמובן שהיא היתה צריכה להיות דומה במידה כזאת או אחרת לדניאל כי היו צריכים דמות שתעביר את אותן השקפות (כמו שהמונד אמר לג'ק) ואני לא חושבת שהוא חיקוי עלוב. חוץ מזה זה קצת קשה ולא הוגן להשוות אותו לדניאל כי יש הבדל בין דמות שהייתה בסדרה חמש עונות ודמות שהייתה עונה אחת.זה פשוט לא מספיק כדי לשפוט בצורה כל כך נחרצת ובטח שלא להשוות לדמות שהייתה בסדרה והתפתחה במשך חמש עונות.יכול להיות גם שאהבת מאד את הדמות של דניאל וגם הכרת אותה והיית רגיל אליה אז כמובן שלא היית רוצה 'מחליף', ואולי אם ג'ונס היה בסדרה יותר זמן והיית מכיר אותו יותר לא היית חושב ככה. {לא רציתי לכתוב את זה בהקשר(איפשהו בקטע של "אהבת והורגלת לדמות של דניאל") כדי לא להפריע לקו אבל באמת התחילו לרדת לי דמעות בפרק שדניאל עזב בקטע שהוא מת ועולה למעלה בצורת הענן הלבן הזה. אני מודה זה היה די מרגש (אי,אי, רגשנית קיטשית שכמותי
(ולא, 99% מהזמן אני אדם לא קיטשי ובכלליות לא בעל עודף רגישות(או נחמדות)
)}
כמה סוגריים בסוגריים, בסוף אפילו השתמשתי במסולסלות
ועוד משהו בהקשר למה שאמרת
לשמחתך
אני מניחה, אחרי חזרתו של דניאל ג'ונס יחזור לכוכב הבית שלו(נו אז שכחתי איך קוראים לו, סו מי) בטענה ש'ארצו זקוקה לו'(עד כמה שזכור לי זה בגלל שהם נכנסו שמה למלחמה) וכך הצוות יחזור לקדמותו.
 

aשרון

New member
אני מוחה.................

ריצ'רד עושה תפקיד מאוד שונה ממקגיוור, יצא לי לפני שנה ומשהו לצפות בכל פרקי מקגיוור בaxn, עשיתי השוואות ומצאתי שהשחקן שינה לחלוטין את אופי משחקו. מקגיוור: היה הרבה יותר פתוח ומשוחרר, פועל ומשתמש בשכל, בעד איכות הסביבה, איש עם עקרונות נגד שימוש בנשק חם, וגם קצת גירלי כזה (לא סבלתי את החולצות שהוא לבש). ג'ק אוניל לעומתו, מחזיק את הנשק קרוב אליו, מפקד על קבוצה של אנשים, לעיתים רחוקות משתמש בשכל (משאיר את העבודה לדניאל), קצת שטותניק ומאוד גברי. בפרק הפיילוט אפשר היה בהחלט לראות סימנים למקגיוור, דרך עונות 1, 2, 3, שם הורגש שהם מתחילים לגבש את זהות הדמויות, היו הבלחות לעיתים, אבל זהו לא יותר.
 
למעלה