די נשבר לי

די נשבר לי

כנראה אני צריכה להתרגל להיות לבד, כבר שנתיים וחצי בא לי למות מבדידות, אני מרגישה כזו חסרת אונים שאני לא יכולה לעשות דבר בקשר לזה כל מי שרוצה אותי, אני לא שמה עליו כל מי שאני רוצה או שלא רוצה, ילד קטן, דפוק, או רק רוצה יזיזה/ סטוץ לא יודעת מה לעשות, כבר אין לי כוח, נראה לי שאני אמות מרוב בדידות, סיבת המוות: בדידות כרונית, רצון עז לאהבה הלב שלי בוכה ורעב לאהבה, מה ביקשתי? כל כך קשה לבקש? אני יפה, חכמה, הרבה לא מבינים למה את צריכה שידוך? ואז אני אומרת שלא יודעת כולם רק מחפשים דבר אחד, טוב לא כולם, אבל אלו שרציניים לא מעניינים אותי ויוצא לי להמשך למעטים, עד שראיתי אחד שממש מוצא חן בעיני, בן 23, רק יזיזות!! רק סטוץ על זה הוא מדבר ורומז כל השיחה, ולפניו 2 ברמנים שיצאתי/פגשתי איתם אותו חרא! *אתן/ם חושבות שאפשר לגרום לבחור לא רציני, שמחפש סטוץ להתאהב? (תראו לאן הגעתי) "המאושרת שלנו"
 
אנייי כלכך מבבינה אותך

זהההה ממש בוול אני אנייי גם מחפשת מישו רצינייייייי אוווף מה עושים עזרו גם ליי
 
מותק.. אני מבינה אותך

ואני חושבת שאת בהחלט יכולה ליגרום לגבר שלא רוצה קשר רציני להיתאהב בך! את צריכה ליהיות איתו בקשר רדוד שזה אומר דיבורים ולנסות להיקשר אליו נפשית.. לישאול ולהיתעניין בדברים רגישים שבו.. ותמיד כשהו מזכיר לך את הרצון בקשר מיני תגידי שיש עוד זמן ותשמרי על עצמך חזק ואפילו תקציני בשמירה על עצמך אפילו לא נשיקות וכאלה.. כך מן הסתם הוא באמת יחכה לקטע המיני אבל את תמשכי אותו עוד ועוד עד שהוא יתחיל להיתאהב
 

ODana

New member
בת כמה את?

למה את כל כך מיואשת? בטוח שיש בחורים וגברים שמחפשים קשר רציני. את כותבת כאילו את אישה בת 30 ומשהו שלחוצה להתחתן... אז אני סקרנית לדעת בת כמה את, כדי לדעת איך לענות לך ואיך לעזור לך (())
 
למעלה