דיווח קצר וראשוני - חיים אחרי המוות

giingiit

New member
דיווח קצר וראשוני - חיים אחרי המוות

אתמול בהרצאה נאמרו דברים מאד מענינים. כפי שנטען ובצדק, הרבה מהמחקרים שנעשו בנושא קשה לקבלם למי שאינו מאמין בקיום מציאות רוחנית כי הם "חוויתיים" אבל (!!!), ויש פה אבל גדול. איך מצליח אדם מדען להסביר לעצמו את התופעות הבאות מבחינה שכלית והגיונית ומדעית: אדם קיבל התקפת לב. הוא מת מוות קליני ולאחר שהצליחו להחזירו, הוא סיפר דברים לפרטי פרטים כגון: 1. דברים שנתרחשו בחדרים אחרים בקרבת מקום. 2. דברים שנתרחשו בחדר בו מונחת היתה גופתו. 3. פעולות החייאה שנעשו לו שלא ניתן היה לו לראות ישירות כמו זריקה לוריד ברגל כשהוא שוכב עם עיניים עצומות מת כביכול. 4. מחשבות של אנשים שהיו בחדר. 5. מספרי טלפון שחייגו אנשים שהיו בקרבת מקום. אלו כמה דוגמאות לפרטים שסיפרו אנשים שמתו וחזרו לתחייה. איך יכול להיות שאדם ששוכב במצב מת על מיטה בחדר אחד יכול לדעת מה קורה בחדר על יד? איזה תיאוריית פולסים חשמליים יכולה להסביר את זה? דבר נוסף שהייתי רוצה לשמוע את ורדון מסביר זה הסיאנס של רמי לוי. רמי לוי נכח בסייאנס שם העלו כביכול חבר שמת. הוא אמר שבתאריך מסויים תפרוץ מלחמה ונתן שמות של 12 אנשים שימותו, רמי האחרון ברשימה. הייתי רוצה לשמוע איך מסבירים מדעית את הנקודות הבאות: 1. כיצד ידע הרוח או האנשים בחדר, שבתאריך מדוייק זה תפרוץ מלחמה (ואכן פרצה)? 2. כיצד ידעו האנשים בחדר או הרוח, את שמות כל אותם אנשים, שחוץ מרמי לא היו בחדר? 3. איך מוסברת התופעה, שכל אותם 12 חוץ מרמי לוי, אכן מתו אחד אחר השני בסדר שניתן ברשימה? 4. רמי לוי עצמו עמד בפני מוות וזעקה לבורא עולם הצילה אותו מזה ברגע האחרון והוא הגיע לבית חולים ממש בנשימה אחרונה. איך ייתכן? ניתנו עוד הרבה דוגמאות. אם יש כאן מישהו שטוען שאין חיים אחרי המוות, אשמח לשמוע הסברים לשתי התופעות שהעליתי ואחרי שנלעס אותן, יש דוגמאות נוספות.
 
יפה!

את יודעת, שמעתי את הסיפור של הסיאנס של רמי לוי מפיו של רמי לוי. זה ממש מפחיד
 

התרנגול

New member
יש מליון כאלה...

קראתי גם על זה פעם ספר, על סיפורים על סיאנסים, ועל אנשים שחוו חוויות ש"אחרי המוות". אין ספק- יש חיים אחרי המוות! אבל... אנחנו צריכים את הסיפורים האלה כדי להאמין?
 

giingiit

New member
אנחנו לא צריכים אבל מה לעשות שיש

גם מבקרים מהחלל החילוני. ולפעמים בעלי תשובה ממש טריים לא כל כך מבינים את המשמעות של העולם הבא. זה חשוב לדעתי.
 

התרנגול

New member
טוב, את צודקת...

בעלי תשובה אני לא מכיר טוב, לכן אני אקבל מה שאמרת, את כנראה מדברת מניסיון.... <וגם בנוגע לחילונים שמבקרים פה...>
 

giingiit

New member
ומי שמעונין במחקר רפואי שנערך

על כך יכול לקרוא את האשכול הרלוונטי הזה. הבאתי לשם גם מחקר רפואי שנערך הולנד אבל הוא באנגלית ומאד ארוך.
 

אמיתי 21

New member
אין מילים פשוט בדיוק לפי דברי רז"ל

עמ"י עש"ו הרב אברהם אבולפיא וגם הרמ"ק ואר"י קדוש מסברים בדיוק אותה דברים רק אצלנו זה נקראה תרדמת שכיאלו הגוף מת ומסתלקים המוחין ובזמן שהם חוזרים באדם מתחיל לתנבואת או במילים פשוטת התפשטות הגשמיות ושוב מה שהמדענים מחבטים ואינם מבינים ב"ה חז"ל כתבו לנו מאמרים ענק וגם אופני ההשגה ואפילו בזממנוזה דברים עובדים
 
למעלה