בר חולה עם חום ומתקשה ביניקה

דיאנה1

New member
בר חולה עם חום ומתקשה ביניקה

יש לו חום גבוה וכנראה שהאף שלו סתום למרות שלא רואים נזלת. קשה לו לינוק, הוא יונק קצת, עושה הפסקה כדי לנשום וחוזר חלילה. גם הוא לא מרוצה, גם לי זה מציק, וגם נראה לי שהוא לא יונק מספיק ככה. וחוץ מזה הוא לא מוכן לאכול ולשתות. יש דרך לעזור לו לינוק יותר טוב? ניסיתי את כלה הדרכים המוכרות לפתוח את האף - אף סק, אף קל, מי מלח וכו´. עזר קצת אבל הוא עדין לא מצליח לינוק רצוף.
 
תרגישו טוב ../images/Emo39.gif

תנסי לתת לו בכפית או מזרק, אולי הוא יצליח לשתות משהו. מנסיוני אין הרבה מה לעשות חוץ מזה, שבתאי פשוט למד ´לצלול´ יותר זמן, כלומר לקחת נשימות גדולות יותר ולינוק בלי לנשום. זה יעבור (כמו כל דבר...) אני יודעת שאני לא ממש מעודדת. סליחה. החלמה מהירה ושלמה!
 

inbale

New member
קודם כל דיאנה קבלי ../images/Emo24.gif

אין כמו ילד חולה..אוף כמה זה שובר את הלב. כמה טיפים : חברה המליצה לי על קרבול - הקמוסות עם שמנים ארומטים - לפתוח ולשים על הכרית כשהאו ישן או על דש הבגד. זה עוזר האמת... משהו נוסף זה הסטריימר - תרסיס מי ים - שני שפיריצים לתוך האף לפני ההנקה ואז האף פתוח. אני אישית כשיערה היתה ממש ממש סתומה השתמשתי בג´ל של אוטריוין - זה אסור לשימוש מתחת לגיל שנתיים - אבל פעם אחת ביום הרשתי לעצמי. זה פתח לה את האף יופי לכמה שעות... בהצלחה והעיקר תרגישו טוב!!!!!!
 

נירית1

New member
מקווה שהיום בר מרגיש יותר טוב

דיאנה את יכולה לשים קצת שמן אקליפטוס על החזיה בזמן ההנקה וזה יקל עליו את הנשימה ואת ההנקה. אני בזמנו הייתי שמה על החזיה משחה שנקראת וואפרוב והריח שלה היה פותח את דרכי הנשימה. לדעתי כבר אי אפשר להשיג את המשחה הזו. העיקר שבר יהיה בריא
 
קרבול. לא מומלץ להשתמש יותר מדי אבל

אם לא הצלחת עם שום דבר אחר והנזלת ממש מעיקה- טפטפי כמה טיפות על הכרית או על הבגד שלך לפני ההנקה. רק לא להגזים, יש שם שמנים "כבדים".
 

דיאנה1

New member
תודה רבה לכולכן על העצות והעידוד

השתמשתי בעצות שלכן ונראה לי שהן עזרו: טיפטפתי לו מי מלח לאף (תכשיר מוכן - הזהירו אותי לא להכין לבד כי אם זה מלוח מדי זה נורא שורף! אז שווה לשלם קצת בשביל זה). וטיפטפתי טיפה אחת של תערובת שמנים להקלה על הנשימה על הפיג´מה שלו. נראה לי שהוא הצליח לינוק קצת יותר טוב. הריח מאד מאד חריף, אפילו של טיפה אחת, והצטערתי שטיפטפתי לו על הפיג´מה ולא על חיתול או בד שיכולתי להרחיק אחר כך. היום היה חום נמוך, בסביבות ה 38, והוא גם ינק יותר טוב ואפילו אכל גרבר תפוחים. מקווה שהוא באמת יוצא מזה סוף סוף.
 

_גלית_

New member
דיאנה, אני שמחה לשמוע על השיפור

תמשיכו ככה עד ההחלמה, שתבוא מהר אינשאללה!! הצטערתי שלא יצא לנו להפגש... מקווה שזה יקרה בפעם הבאה המון| נשיקה| לך ולברצ´וק!!
 
למעלה