בקשה לקבלת מידע ורעיונות

  • פותח הנושא fst
  • פורסם בתאריך

fst

New member
בקשה לקבלת מידע ורעיונות

שלום למשתתפי הפורום, מתגבשת רשימה מקומית לא פוליטית במרכז הארץ לקראת הבחירות המקומיות הבאות. אשמח מאד לקבל עצות,רעיונות ותוכניות פעולה הקשורות לסטודנטים ואקדמאים. למשל: אילו פעולות הייתם מצפים מהרשות המקומית שתעשה לקידום ציבור הסטודנטים והאקדמאים בעירכם? כל עצה ורעיון יתקבלו בברכה ויהיו חלק מתוכניות הפעולה לקראת הבחירות הבאות. תודה מראש על שיתוף הפעולה.
 

maore

New member
סטודנטים

הנחה בארנונה לסטודנטים ביישוב. מלגה תמורת התנדבות בפרוייקטים ביישוב שיקבעו ע"י המועצה/רשות. צוות צעירים שייעץ לנבחרים בנושאים השונים. ארועי תרבות מגוונים - לאו דווקא לצעירים, לקהל הרחב. אולי הכי טוב להשתמש באופן-טכנולוגי לתושבי היישוב, או במיוחד לצעירים אם זה מה שמעניין אותכם - הם כבר יעלו מה חשוב להם שיזוז.
 

fst

New member
הצעות ורעיונות

אני רוצה להודות לך. אשמח מאד לקבל עוד רעיונות ועצות במידה ויש לך. בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה יישר כוח!
 
רעיון:

כל הכבוד על היוזמה ובהצלחה. כסטודנטית, הייתי רוצה ומצפה שבכל עיר יהיה מרכז לסטודנטים שיהווה מטריה לכל הצרכים של סטודנט, מעין מודיעין עם יכולת להתרחב הלאה, שיענה בראש ובראשונה לשאלות הבאות: - איפה יש ספריות באותה עיר (שעות פתיחה וכו'). - דירות להשכרה. - מקומות עבודה לסטודנטים. - מידע על אפשרויות נסיעה לאוניברסיטאות כולל נסיעות מוזלות ומרוכזות. וכו'. - מילגות לסטודנטים. - עזרה לסטודנטים עולים/ נכים. הבעיה כמו תמיד: תקציב, תקציב, תקציב. האם התייעצת גם בפורום "סטודנטים"? בכל מקרה בהצלחה וכל טוב!.
 

fst

New member
תגובה לענת

שלום ענת, אני רוצה להודות לך מקרב לך על התייחסותך הרצינית לפנייתי. במידה ויהיו לך רעיונות נוספים אשמח מאד שתכתבי לי. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
 
למעלה