בעלי ובעלות תשובה יקרים

qwerim

New member
בעלי ובעלות תשובה יקרים

ישנו מרכז נפלא שאוגד בתוכו את כל המידע היהודי הדרוש לנו, אם זה בהכשרת מטבחים, סמינרים, שדכנים ושדכניות לכל הרבדים וכל הגילים, יעוץ בנוגע לבחירת ישיבה להתקדם בה או מדרשיה, מידע לגבי ישיבות ושיעורי תורה בכל הארץ ממש , ממש הכל בכל מכל כל, ובהתנדבות ע"י אנשיםנפלאים הממשיכים ללוות את הנעזר ושמירת קשר. "מרכז מידע יהדות", 02 - 5811911 אנא ציינו שהגעתם דך האינטרנט.
 

giingiit

New member
אפשר לקבל את האינפורמציה הזו

גם דרך ערכים. גם הם עושים עבודת קודש ובאמת מבינים ללב בעלי התשובה
 

qwerim

New member
הם יסודיים הרבה יותר מערכים

אני פעיל שם אישית, הנה הלוגו הרשמי: מרכז מידע יהדות מכיל מאגר מידע בנושאי יהדות המקיף את כל הפעילויות התורניות, ארגונים, ומוסדות דת ותשובה בארץ. משרתים את כל גווני האוכלוסיה, בקירוב ליהדות ומסורת ישראל. מאפשרים התארגנות לפעילויות כמו: שיעורי תורה, חוגי בית, אירוח לשבת, הרצאות, בר-מצוה, הכשרת מטבחים, בדיקה והתקנת מזוזות, קלטות, ווידאו, ספרים, ועוד. ייעוץ והדרכה בנושאים: טהרת המשפחה, שלום בית, חינוך ילדים, ייעוץ ופסיקה הלכתיים, ועוד. מרחב פעילות כלל ארצי. קשר מתמיד. מעודכן תמיד. ת"ד 5232 י-ם טל´ 5811911 - 02 פקס 5400771 - 0
 
אני לא יודעת אם אפשר להגיד את זה

שהם יותר יסודיים מערכים. ערכים הם מעולים ועושים זאת לשם שמים. אי אפשר להגיד שאחד טוב יותר מהשני - אלא ששניהם טובים
 

qwerim

New member
תראי

אני פעיל בשניהם... ערכים עושים יותר עבודת שטח, הם לא תמיד מתמידים קשר עם אלה שיצר איתם קשר. מרכז מידע יהדות נפתח במיוחד בשביל לספק מידע מדוייק ורחב ככל האפשר ולהתמיד קשר.
 

qwerim

New member
יש קורס

מרצים בב"ב בימי שני שלישי רביעי הבאים, למי שמעוניין, נא ליצור קשר עם ארגון ערכים...
 
למעלה