בעלי בתים בארה״ב, מה מבאס אתכם?

  • פותח הנושא Dmon
  • פורסם בתאריך
יש לקחת בחשבון כבעל נכסים אתה בעמדת שליטה. ובהתאם לזה עליך לבצע בקרה.
*בקרה חודשית*
בין אם יש לך נכס 1 או 10 נכסים. בדוח של חברת ניהול אתה יכול לראות מיידית האם יש חוסר בהכנסה של שכר דירה או הוצאות יוצאות דופן שדורשות בירור. חשוב לבדוק שחברת הניהול שלך עובדת עם מערכת מוכרת מסודרת. זה יחסוך לך הרבה זמן. כמובן אתה צריך להיכנס פעם בחודש לחן הבנק לודא שהופקד לך ההכנסה החודשית.

*דגשים לגבי בקרות שנתיות*
1-דיווח מס. חברת ניהול איכותית תספק לך דוח SCHEDULE E שאתה יכול להוריד ולהעביר אל רו"ח לצורך דיוח מס שנתי. אחרת ריכוז הכנסות והוצאות דורש עבודה של כמה שעות.
2- PROPERTY TAXES וביטוח - לרוב עליך לשלם בעצמך ולא דרך חברת ניהול. חברת ניהול המנוסה בעבודה עם משקיעים זרים תדע לסייע לך בכך.
3- חידוש חוזה דייר - לשים תזכורת חודש לפני שפג הסכם השכירות ובצורה יזומה לפנות אל חברת הניהול לברר האם השוכר מתכוון להמשיך, ואחרת לבצע בקרה על החלפת דיירים.
4- ביקור בנכס ותחזוקה מונעת - מומלץ לבצע בקרה יזומה בנכס. אתה לא רוצה לגלות שבעיות קטנות התפתחו לנזקים משמעותיים כתוצאה מהזנחה או שהדייר אינו שומר כראוי על הנכס.
5- עיריות - חשוב מאוד לדעת מה דרישות הערייה על נכסים מושכרים, אם בכלל. כדאי לבדוק מלכתחילה מול חברת הניהול כמה נכסים היא מנהלת באותם אזורי המיקוד. הכרות אישית עם הפקחים יכולה להיות הבדל משמעותי בין הצלחה לבין טרטור וכשלון בהשקעות שלך.

*שונות*
מעבר לכך, אם יש התעסקות מרובה הן לרוב תוצאה של טעויות בהשקעה. למשל, בעיות שבר ותחזוקה מרובות שמפתיעות אותך , או להיות מופתע שצריך להחליף מערכת ישנה ובלויה בנכס, או להיות מופתע מדייר שכל הזמן עושה לך בעיות. כל אלה דוגמאות לתוצאות שגוררת עלויות והתעסקות.
מה שבטוח אפשר לצפות לקבל מהשקעה, כל השקעה, היא 1-תוצאה ו2- ניסיון.
השאלה איזו תוצאה?
אם לא עשית טעויות גדולות, אז עדין תוצאות כמו התעסקות מרובה מדי, יעזרו לך לרכוש עוד ניסיון, בתקוה שממנו תצמח הלאה לבצע השקעות עם תוצאה מוצלחת יותר.
יש דרכי פעולה אפשריות שיעזרו לך להגדיל את ההסתברות של תוצאה מוצלחת כבר בהתחלה. תשקיע בעצמך. תלמד. בנוסף, לדעתי הכי חשוב זה קשרים כדי מלכתחילה למנף ניסיון של אנשים אחרים, שכבר צברו את הניסיון ומצליחים. כלומר להיעזר בהם לטובתך כדי לקבל תוצאה מוצלחת.
 

Dmon

New member
בעלי בתים בארה״ב, מה מבאס אתכם?

כמה זמן ההשקעה גוזלת מכם? האם יש התעסקות עם דיירים/חברת ניהול/רגולציות? האם יש תשלומים משמעותיים מעבר לתחזוקה שוטפת? ברור לי שההשקעה היא המעשה הנכון למרות החסרונות הברורים אבל אני רוצה לנסות להפיג את הערפל לגבי המהלך הזה ככל הניתן. אם יש עוד דברים קטנים שמבאסים אתכם ולא התייחסתי אליהם, אשמח אם תציינו מה הם. תודה רבה למשיבים.
 

Boston Guy

New member
אתה באמת חושב שלכולם יש את אותה "חוויה"?

כמה זמן ההשקעה "גוזלת" מהמשקיע תלוי בהשקעה הספציפית. אם יש התעסקות עם דיירים - תלוי בדיירים הספציפיים. אם יש "התעסקות" עם חברת הניהול - תלוי בחברת הניהול הספציפית. אם יש "התעסקות" עם רגולציות - תלוי במיקום הספציפי של הנכס ובחוקים של אותו מקום - חוקי המדינה הספציפית, חוקי העיר הספציפית - ולפעמים אפילו חוקי השכונה הספציפית או הבניין הספציפי. אם יש תשלומים משמעותיים - תלוי בנכס הספציפי... לכל בית יש מצב אחר (גיל הבניין, איכות התחזוקה של הבניין בעבר, גיל המערכות המכניות \ חשמליות \ אינסטלצייה של הבית, מתי שופץ פעם אחרונה), אם יש או אין מזיקים (טרמיטים וכדומה) המיקום של המגרש שעליו הנכס בנוי (הצפות, שריפות, פגעי מזג אוויר כדוגמת סופות טורנדו או הוריקאן וכיוצ"ב)
 
למעלה