במקום כזה של פנויות ופנויים בא לי לשאול אתכם

Sודית

New member
למה מדכא, רון, למה? 50 זה מספר יפה לאלה


ועכשיו ברצינות..... קודם כל יש מספיק פורומים לצעירים כמו - הכרויות בכללי אחר-כך יש גם הכרויות לגי 30+ יש פורומים לסטוצים, לסקס ועוד.....כך שהתלבטתי.... בהתחלה רציתי לרשום גם "הכרויות" אבל אז היה מתחיל להיות כאן שוּק.....היו מתחילים להיכנס חברה (גם צעירים מאוד) ומתחילים לפזר הודעות עם מספרי טלפון והצעות נחמדות ופחות נחמדות. מי שמחפש צעירות יכול להסתובב בפורומים אחרים.....באמת לא חסר בפרדס. אם ארצה אולי למצוא לי איזה בחור צעיר אוכל גם אני לטייל במקומות אחרים. כאן זה מקום לאנשים בגילאים שלנו שמעוניינים להכיר נשים או גברים באותו גיל פחות או יותר - אני חושבת שגם לנו מגיע מקום היכרות משלנו. ובכלל מקום שמתאים לגיל שלנו ולסטטוס שלנו.
 

Sודית

New member
שימחת.....היום יש מספיק נשים שמעדיפות גם הן

גברים יותר צעירים.....זה כבר לא מה שהיה פעם. ראי את כל השחקניות.....תמיד זה מתחיל שם ואחורי זה גם הנשים האחרות מעיזות.....וישא"ק......
 

שילה1

New member
את ממש מכלילה,ושלא בצדק.

גבר אמיתי-יעבור אולי תקופה של בדיקות ,ולאחריהן יסיק מסקנות ברורות.ושוב-נראה לי כך,ולא מכלילה. בקיצור-כסףלא קונה הכל,ויש בהחלט בני 50 ואפילו 60+ שהם שווים אמיתיים בכל אמת מידה. ואיך אני יודעת?נו טוף..לא אגלה,ככה מפני עין הרע. אהה ולשאר השאלות שלך-ככה כי זו האישה שמתאימה לו,שאותה חיפש,שאיתה מוצא הרבה במשותף ששניהם כבר עברו ,למדו מהחיים,ויודעים איך לקחת את הטוב מהם. ושלא תביני חלילה שפשרה זו דרכי.ממש לא. בקיצור-הכל אפשרי,ולנסיבות ,למזל,ובמקרה שלי-למדיה,יש חלק לא קטן בנושא.
 

Sודית

New member
ותהיי מאושרת בחלקך שילונת....לא תמיד זה מצליח

ואם וכאשר מצליח כדאי לשמור על זה טוב.....
 

שילה1

New member
אכן-אין ערבויות לשום דבר.כשטוב-מנסים לשמור

על היש,ולהשקיע בו. ילך-מעולה.לא ילך-ממשיכים הלאה,עם כל הכאב והצער שדבר. וכן אני מאושרת,יחסית...
 
מעניין, ואני מן הנשים שמחפשות גבר צעיר מהן.

גבר צעיר יותר (וכמובן נאה למראה) מתחזק לך את הנשיות, ואיך אומרים כולם, כולל הסקסולוגים?אנו הנשים מגיעות לפריחתנו המינית בגיל 40 והלאה, ואילו אצלם - המיניות מגיעה לשיא בשנות העשרה..... כלומר לאשה בגיל מבוגר מתאים בחור צעיר. הם גם מתים לפנינו, ז"א, עפ"י ההגיון, גם מזדקנים קודם. מדי פעם אני רואה ברחוב אשה מבוגרת שנראית עדיין טוב, ועל זרועה גבר צמוק זקן וכפוף והיא גוררת אותו.... זה חיים? (בשבילה).
 

מתי64

New member
הרבה שואלת ואין מי שיתן מענה

כי לא טובה ה אדםך לבדו שבת שלום ומבורך לכל החברים
 

hal767

New member
לחיות לבד זאת הבחירה שלי.

ולטעמי היא הבחירה הנכונה המתאימה לי. יכולה להיות זוגיות טובה גם ללא חיים משותפים. זה נכון שזה די קשה למצוא כזאת.
 

Sודית

New member
כל אחד בזמן מסוים מוצא את הדרך הטובה לו ביותר

גם לי טוב לחיות לבד וזו הבחירה שלי בהחלט. ברור שיכולה להיות זוגיות טובה גם ללא חיים משותפים, לפעמים אפילו זה עושה את הקשר הרבה יותר מעניין. אבל כמו שכתבת קשה מאוד למצוא, גם לקשר כזה, בן זוג מתאים.
 
למעלה