בזמנו התעניניתי במחירי סירות, לאחרונה נתקבלי באתר היו טיוב של קפטין Q

הוא מתמחה במציאת סירות במצב שייט במחירים זולים, הנה לדוגמו סירה ב-14,000$ במצב שייט חופים , ניתן להכיר את הסירה במשך חודשי הקייץ בשייט לחופי מיין ולהכינה לחציית האוקינוס חזרה לים התיכון, בדרך להכנס לנהרות צרפת. כמובן שחייבים להיות שייט מיומן אבל מחירים גבוהים אינם "גזירת גורל"
הסירה המדוברת:


הוא גם מצא סירה נהדרה ב-1,000 דולר הגוף במצב טוב לדבריו אבל צריכים לחדש את כול המערכות.

והאתר של הקפטן:
https://www.youtube.com/c/CaptainQYachtHunter
 

dora92

New member
יצור 1984. לא תקבל אישור כניסה רישום ועגינה בישראל
 

dora92

New member
לבדוק ברספן לפני קניה והגעה לארץ לפי דגם ושנה ורצוי איזשהו מסמך מהיצרן ולבקש אישור מיקדמי
 

gerson1

New member
אי הבנה של התקנות-"כלי השיט לא יוכל להירשם במרשם כלי השיט הישראליים אך יוכל להפליג בנוחות צחצ מספר דגלי נוחות אחרים
כמובן כעאה בארץ תחת שורת מוגבלויות במידה ויגיע לכאן, אחרות
 

dora92

New member
....ואחרי כמדומני שלושה חודשים לשלם מעמ. ואם נשאר, כושר שיט ישראלי. אם הבעלים בדרכון ישראלי, חיב גם רשיון סקיפר ישראלי
 

gerson1

New member
כלי שיט נועד לשוט ואינו חייב להיות ה=בארץ
נושא המס אינו יחודי לישראל וקיים גם באירופה, לידיעתך, למעט כלי שיט מסחריים במדינות מסוימות
נושא הרישיון אכן קיים ברוב העולם, למעט ארה"ב, קנדה, אנגליה ועוד מספר מדינות, ברוב העולם הינך נדרש רישיון כדי להשיט כלי שיט
גם כלי רכב בארץ עולים מעבר למחירם בDOP
 
למעלה