בגידה היא צליל בתוך מילה??? לה לה?

בגידה היא צליל בתוך מילה??? לה לה?

לפני מספר חודשים כתבתי בבלוג שלי על כל הנושא שבו אתם מתעסקים עכשיו אתם תמיד יכולים להציץ לי שוב...
 

gimel9

New member
מדוע את כאן אם

את כל כך שלמה עם בחירותיך? אם הכל כל כך טוב ואידילי מדוע הנושא כה מטריד אותך?
 
../images/Emo6.gif אז אתה אומר...

שמי שלא בוגד או מי שלא חווה אין לו מה לעשות בפורום הנ"ל. הרשה לי לחלוק עליך, כבעלת דעה אני יכולה להמצא בכל פורום בו אחפוץ, אני בטוחה שיש כאן מיני אלה שנכנסים מסקרנות נטו או לסירוגין על מנת להתייעץ או לראות מה הולך ומה עובר על אחרים מול המושג בגידה המושג הכל כך טעון הזה. אל תבוא לי בפלצנות שכזו ותאמר שבעצם מה מעשי פה אם אני לא אחת מכם. לי טוב בתוך עולם מערכת היחסים שלי ובאמת ללא ריבודי שקרים. אני יכולה לאחל לך מערכת יחסים מלאה ומספקת שלא תשאיר בך חלל.
 

dalida3

New member
דרדסית יקרה, בוודאי שאת יכולה לכתוב

בפורום. להיפך,זה אפילו מצויין שיש כאן אנשים משני צידי המתרס. כל זמן ששומרים על תרבות התבטאות ולא מנבלים את הפה הכל בא בחשבון. אני שנמצאת בצד של הבוגדים אשמח שתשארי איתנו, כך נוכל לפתח דיונים מעניינים לשני הצדדים.
 

gimel9

New member
היי היי תירגעי, והיזהרי שהכובע לא

יישרף. כוונתי הייתה לא למנוע מאיש להיכנס להיכן שהוא רוצה להגיע. אנחנו במדינה חופשית. פשוט תהיתי בקול רם ומתוך סקרנות מה לשומרת מסורת בחנות לא כשירה, זה הכל. אולי דע את האויב?
 
לא אני 100 אחוז נגד

שלא תטעה לרגע, אני נגד בגידה, אני בעד להתמודד עם האמת, לא הולך כזוג, משהו חסר אז או לטפל בזה או לחסל עניין, הריקוד על שתי חתונות מעייף ומסובך מידי ולפעמים התוצאות של אותו "ריקוד" הוא שבירת רגל (במקרה הנ"ל הלב).
 

gimel9

New member
מנגן את אותו ניגון שוב. החיים

מלאי פשרות. החיים מלמדים אותנו עם השנים. החלטות של אמצע של אפור. שחור ולבן טוב בתיאוריה. ואם אני נשמע מתנשא הרי שאני מתנצל מראש.
 

dalida3

New member
אהבתי את כתיבתך...וכן בגידה כמילה

היא נוראית אבל מה לעשות, זה ממכר. ברגע שמתחילים קשה להפסיק. צריך לדעת לשים את הגבולות ולא להגזים. לשמור על מינון נמוך וכך גם הריגושים נשארים ולא עוברים. והכי חשוב, לשמור שבן הזוג לא יפגע.
 

ChEaTeRs

New member
אהבתי את הכתיבה שלך מתוקה....

רק שעושים מזה יותר מדיי מהמילה "בגידה" מה זה בגידה?!!! כל אחד רואה את זה אחרת יש את ה"ילדים" שחושבים שברגע שמפטזים על מישהו ומאוננים זה גם בגידה שלפי דעתי האישי כמובן שטויות.. אז כל אחד יכול להחליט לעצמו ולפרש כרצונו "מה זאת בגידה" כגם צורת המחשבה זאת בדיגה מסויים.. אבל הכי חשוב לזכור..!!!! פה זה לא בית משפט~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ל י א ן69

New member
אהבתי את הכתיבה שלך../images/Emo140.gif

את מוזמנת לרשום אחרי כל פרק בימי שישי אחרי הסידרה זה מתחיל ב 22:30 , אשמח לשמוע את דעתך ואת דעתם של כולם על הפרק ששודר. אני שמחה לראות שיש כאן אנשים משני הצדדים. לגבי Cheaters להגדיר בגידה זה די אישי אצל כל אחד אמנם אתה לא רואה בסייבר בגידה אבל איך אתה היית מרגיש אם היית תופס את אישתך ערומה מול המצלמה עם איזה גבר שהיא רק הכירה בצאט
או אפילו אם היית תופס את המאהבת שלך לא נראה לי שהיית עובר לסדר היום.
 
למעלה