אשמח להצעות , לשימוש מלא הנאה,

חייםאבג

New member
איך שומרים על פריכות של שניצלים מוקפאים

כמו אימא טובה עשיתי שניצלים שיצאו אחלה טעימים ופריכים. הקפאתי והם איבדו מהפריכות שלהם. איך אני משחזר את הפריכות בזמן ההפשרה? והאם יש פטנט להקפיא אותם ושישמרו על הפריכות מלכחילה? תודה
 

רינת103

New member
שניצלים פריכים

כשאני מחממת שניצלים שהוקפאו,אני מחממת בטוסטר,כך הם שומרים על פריכותם כאילו עכשיו,הכנתי.
 
חיים יקר, ברוך הבא אלינו !

הדרך היחידה לשחזור הפריכות היא לחמממם בתנור, כמו שרינת הסבירה. ממש לא כדאי לחמם במיקרו, כי הוא ייצא רטוב, ובשר השניצל ייצא יבש וצמיגי, וזה לא משנה אם תחמם לכמה שניות... המיקרו הוא רע לחימום שכזה. הטוב ביותר כמובן וא להכין את השניצלים מבלי לטגנם, וככה להקפיאם, מופרדים בניילון {אני משתמשת בניילון לסנדוויצ'ים, גם זול וגם זמין}, וכשאתה מעוניין לחמם, פשוט טגן אותם כמו שהם, קפואים, ישירות בשמן החם, רק זהירות מכוויות... אם אתה לא שומר כשרות, אחד המטעמים שנוהגים לאכול בארגנטינה הוא שניצל מוכן {שכבר טוגן}, מעליו שכבת גבינה צהובה, ומעליה כמה פרוסות עגבניה דקות, שמכסות את כל שטח הפנים של השניצל, מתבלים במעט מלח ופלפל שחור גרוס, והיידה לתנור לזמן קצר, עד שהגבינה נמסה והעגבניות נצלות . חם, טעים ו... לא כשר.
 

חייםאבג

New member
תודה לעונות

את השניצלים להכניס לתנור/טוסטר אחרי הפשרה או שלא צריך? ןמעניין לעניין באותו עניין - אם אני אקפיא קציצות מטוגנות, הפשרה במיקרו תחרבן אותן כמו את השניצליפ?
 
לא צריך להפשיר בכלל! קפוא תכניס לתנור.

תנור מחומם מראש למשהו כמו 180 מעלות, ברגע שהתנור התחמם... אודרוב לבפנוכו.... לא לחמם יותר מדי, כדי שלא יתייבש, ברגע שאתה מבחין שהשניצל קריספי , חם ו"חתיך"... זה הזמן להגיש. לגבי קציצות מטוגנות, אין מניע לחמם במיקרו, רק לא להגזים, כי גלי המיקרו מייבשים ומכווצים מרקמי אוכל שונים. לדוגמא :חימום של לחם או בצקים ממינים שונים,לא מומלץ, אלא אם כן עוטפים אות הבצק האפוי {פיתות , בורקסים,לחמניות וכו'}, במגבת בד , ואז מפשירים, או מחממים, וגם אז לזמן קצרצר , כי אם לא... הכל מתקשה והולך פארש. זאת הסיבה שאין מחממים שניצל במיקרו {בגלל הציפוי הלחמי שלהם}. אני בכל מקרה - חופשי מחממת קציצות מסוגים שונים , בגלל שוני ההרכבים. מה שאני עוד נוהגת לעשות זה לטגן מראש כמות גדולה של קציצות, מקפיאה , ובכל פעם מוציאה כמות רצוייה, ומוסיפה לרוטב שונה, כדי שלא לשעמם... זה מקצר תהליכים ואחלה שיטה . זה יכול להיות כל רוטב אהוב...רוטב בצל, רוטב עגבניות חריף, או רגיל, רוטב פטריות, רוטב יין, רוטב ירקות וכו' וכו' וכו'... הרי הכנת רוטב לוקחת כלום זמן, הבלגן הגדול הוא הקציצות... ההכנה, והטיגון. ככה שאם יש את הקציצות מטוגנות מראש, ניתן להוציאן ככה כמות שהן, קפואות , ולהוסיפו ישירות לרוטב החם, מבשלים עוד כמה רגעים יחד, כדי שהקציצות יקבלו לוויית טעם של הרוטב, והיידה לשולחן ... יאללה... בהצלחה.
 

yamkachol

New member
אשמח להצעות , לשימוש מלא הנאה,

היום - מהפתיתים של אתמול. תודה רבה.
 

מיכל אה

New member
../images/Emo142.gif מעדן פתיתים

לאדות בצל ושום להוסיף נקניקיות מיני או חתיכות של נקניקיות תירס או אפונה או פלפלים צבעוניים כיד הדמיון, ומה שיש בבית.......תבלינים לפי טעם להוסיף את הפתיתים ו[ אם אין שאריות פתיתים בשלב זה מוסיפים את הפתיתים והמים ומאדים לפי מה שכתוב בגב השקית} שתי דקות עבודה וטעיםםםם ..........בתיאבון אפשר להוסיף ליד קטשופ לילדים או רוטב ברביקיו או צילי מתוק למבוגרים
 
להפוך אותם לפשטידה....

להוסיף עגבניות, בצל, זיתים, שום, 3 ביצים, קמח, גבינות לשטח הכל בפיירקס ולתנור 45 דקות או עד שמזהיב
 
למעלה