"אשה חזקה" - מפחיד אתכם?

"אשה חזקה" - מפחיד אתכם?

אישה המוגדרת כ"אישה חזקה", כלומר: אסרטיבית, דעתנית, מנהלת קריירה, לא חושבת רק על ילדים וטיטולים. יש לה חיים מלאים משל עצמה, מתמצאת היטב גם בתחומים יותר "גבריים" (חשבונות, תשלומים...) אבל במקביל: מבשלת, אופה, מתקתקת בית, מסורה, חמה, בטוחה ש*הוא* אמור להרוג את הג'וקים בבית וכו'... האם זה יפחיד אותך? או האם תעדיף אישה שתבקש ליווי לכל מקום? שתפחד ללכת מאוחר בלילה לבד? שתבכה הרבה? שתיפגע מהר? שתיהיה צריכה אותך כל הזמן לידה?
 
נו נו..

צריך שהיא תהיה במקום טוב באמצע.. לא קיצונית לכאן ולא לכאן. אם יש רק את שני האפשריות האלה, האפשרות השניה שלך היא הרע במיעוטו. אישה שנעלבת עדיף שתבכה (זה גם חמוד...) מאשר שהיא תשאיר את כל העלבונות בלב. בכי מביא לפיוס. והייתי מסכם את דעתי בעניין כך : אם הגבר איננו האיש השולט בבית, הבית לא מתפקד נורמאלי.
 
עד שיש לי אופציה להרגיש `גבר`

יקחו אותה ממני??אני הייתי בוחר באפשרות השניה,אם כי בשינויים קלים!יותר מידי פחדנית ובוכיה זה מעצבן
 
לדעתי את מקצינה בהגדרת 2 הצדדים

השילוב האידיאלי שמתאים להקים איתו בית זה האמצע כלומר בחורה עם ראש על הכתפיים שמזיזה ענינים והכל אך גם רוצה שבעלה הוא זה שיאמר את המילה האחרונה. ויש הרבה כאלו שהם דעתניות אך רוצות שבעליהם יאמר את המילה האחרוםה בביתם.
 

חוצ ניק

New member
תנו לי את הראשונה

אני כבר יחנך אותה! רק פחדנים יבחרו באופציה השניה.
 
אף אחד לא הצליח לחנך אותי

עד היום, אבל אתה מוזמן לנסות
 

יניב 2002

New member
תראי

לא שזה מפחיד.אלא אי אפשר שגם הגבר וגם האישה ילבשו את המכנסיים בבית.זה תפקידו של הבעל.והאשה צריכה לדעת את תפקידה בתפקד הבית.
 
אישה חזקה לא מתכוונת ללבוש מכנסיים בבית

אבל היא לא רכרוכית כמו שמקובל לחשוב שאישה צריכה להיות. כפיש?
 

זמניט

New member
רוב הגברים מפחדים מאשה חזקה

וחכמה מידי כי הם רוצים לשלוט ואם היא כזו השלטון שלהם לא יהיה שלם אבל אילו הגברים החלשים שאוהבים את הנשים שלהם חלשות ומתחנחנות הגברים הטובים והחכמים רוצים משהו טוב באמת ולא מפחדים להתמודד
 
הפוך.. הפוך לגמרי

בעל חזק יקח אישה חזקה ? מאיפה הבאת את הקישקושזציה הזו ?? את יודעת איך הבית יראה ככה? הפוך ! גבר (?) חלש צריך אישה חזקה שתשלוט ותעשה סדר בעניינים. כל מה שכתבת הוא שילוב של ברברת חסרת תוכן עם בורות מזעזעת בניהול בית. גבר חזק, וטוב בניהול צריך אשה עם ראש על הכתפיים ואינטליגנטית והכל אבל לא אחת שיהיה לה אופציה להרגיש שהיא מנהלת את הבית.. ובאגב אני מכיר באופן אישי לפחות כמה מקרי גירושין בעקבות השילוב הזה.. אם זה בכ``ז עדיין לא ברור אז כדאי שתשאלי כל מדריך בשלום בית ותחזרי על מה שהוא יאמר לך שוב ושוב בראש, ואז אולי יש סיכוי שבאיזשהו שלב זה יקלט.
 
לא רואה בעיה באשת קריירה

בעקשנית ובאחת שחושבת ש``היא`` זאת שצריכה לקבוע ולנווט אני רואה בעיה! אני חולק על חוצניק.. אין לי את הזמן לחנך, אני לא יחיה מספיק שנים ואת השנים שאני חי בהם אני מעדיף לנצל לדברים אחרים. אבל, אם מדובר באישה חזקה אשת קריירה שיש לה דעות שלא מפחדת לעשות דברים בעצמה, רק שכמו שהיא מבינה שאם יש ג`וק אני זה שמשמיד אותו, אז יש דברים שגבר הוא זה שצריך לעשות בבית.. בכזאת אישה אין לי בעיה, להפך.. לדעתי החיים איתה הרבה יותר מעניינים!
 

חוצ ניק

New member
אני יתן לה פעם אחת לחסל ג`וק

וכבר לא אצטרך להשקיע את שארית חיי לחנך אותה. נ.ב. : אני לא תמיד מתכוין ברצינות למה שאני כותב, לרוב אני מנסה רק להראות את הזוית הזאת שאף אחד לא כתב. ברור שלא אחפש אחרי אישה שאצטרך לחנך כי בסה``כ אני רק ``עוד אחד`` וזורם בדרך כלל עם מה שיש. אעדיף אחת שתסתדר לבד, בעצם, אולי לא. לא יודע.
 
למעלה