אנשים נחמדים אני צריכה עזרה

Liran 2ME

New member
אנשים נחמדים אני צריכה עזרה

היי כולם, אני רוצה לעשות לחברה שלי שמתה על ניל גיימן חולצה עם הדפס מגניב שקשור לאחד הספרים שלו /הקומיקס. אם מישהו שמע/ ראה חולצה כזאת או יש לו רעיון לאחת אני אשמח לראות! תודה רבה למקדישים מזמנם.
 

Dave2D2

New member
לא ראיתי בשום מקום חולצה כזאת,

אבל את יכולה לקנות חולצת טישרט חלקה באיזה צבע נחמד, ואז להדפיס על זה ציור מאחד הספרים. כדי להדפיס את יכולה לקנות נייר מיוחד מאופיס דיפו ואת פשוט מדפיסה על זה ציור במדפסת ומגהצת על החולצה. בתור הצעה להדפס את יכולה לקחת למשל את היד של האמא האחרת מקורליין, אולי אפילו מנהלת הפורום תסכים לסרוק לך ציור שלה.
 

Liran 2ME

New member
כן הכוונה שלי הייתה להדפיס בעצמי,

רק חסר רעיון >< תודה, אולי אני אעשה את היד. רק רציתי אולי איזה ציטוט מגניב..
 
האמת שאני ממש לא ממליצה על הניירות הדפסה של

אופיס דיפו הם מחורבנים ממש, ההדפס מתקלף ונסדק ממש ממש מהר. מה שכן, את יכולה לעצב לך במחשב את מה שאת רוצה להדפיס, לשמור על דיסק ולהביא לאיזו חנות שעושה הדפסות, שם ידפיסו לך את זה באיכות טובה יותר וזה גם יראה טוב יותר. רעיונות... הממ. האמת שכרגע לא עולה לי שום דבר בראש, אם אחשוב על משהו יצירתי אגיד לך. תכלס חפשי ציורים מהקומיקסים שלו, יש דברים ממש מגניבים.
 
../images/Emo45.gif קומיקסים זה טוב!

יש דברים ממש יפים, ובדרך כלל הם מלווים בפניני חכמה\משפטים מגניבים אחריםץ ממליצה על ספר הקומיקס האחרון שיצא לו, The dream hunter לדעתי הציורים שם הכי יפים ממה שראיתי עד עכשיו, ויצאו מעולה על חולצה לבנה פשוטה (אם את רוצה את יכולה לשלוח לי מסר ואני אסרוק לך כמה דברים).
 

dairy milk

New member
איזו חמודה ../images/Emo220.gif

את יכולה לעשות לה חולצה ולכתוב עליה משהו על אוסף להיטי כל הזמנים של קווין, מאלים אמריקאיים
 
אוי, אחד הטובים.

אני כל כך אוהבת את הציטוט הזה. סאם נהדרת.
ונכון, גם אני חושבת שזה מתאים לגב החולצה.
 

Liran 2ME

New member
תודה זה נשמע רעיון מעולה!

רק חבל שזה נורא מדכא אותי כי עדיין לא קראתי את אלים אמרקאים >< החסךךך אבל עדיין יש סיכוי שאני אעשה את זה כי ילהיב אותה מאוד :) תודה!
 
למעלה