אני מאוד אשמח אם תזכירו לי את העונה הראשונה

מוגלי7

New member
אני מאוד אשמח אם תזכירו לי את העונה הראשונה

כשהייתי קטן מאוד אהבתי את הסדרה אבל שאני חוזר אחורה אני רואה שאני לא זוכר כמעט כלום... כל מה שאני זוכר זה שבעונה הראשונה הם היו חבורת ילדים שהיו על איזה יער ואז על איזה חוף ים, אני אשמח אם תזכירו לי עוד
 

remundo

New member
למה שלא פשוט תראה את זה שוב?

ואם כבר, למה שלא תראה את זה שוב בשפת המקור?
 

מוגלי7

New member
הפורום הזה כל כך שומם.

עד שמגיע מישהו, למה לענות לו ככה? שאלתי שאלה, למה לא לענות לי במקום להציע לי הצעות?
 

star_female

New member
ההצעה היא לגמרי למענך

אני ראיתי את ארבעת העונות הראשונות לא מזמן ביפנית, ואני מאוד ממליצה, לפחות על ה-2 הראשונות (לשלישית לוקח די הרבה זמן להתחיל להיות מעניינת והרביעית... היתה פחות טובה ממה שזכרתי). ואם אתה ממש ממש מחפש תשובה (חוץ מזה שכבר ענו לך), תמיד יש את וויקיפדיה.
 

remundo

New member
אני לא יודעת מה איתך,

אבל במקומך הייתי מעדיפה לקרוא ספר במקום שיספרו לי מה מסופר בו, לראות סדרה במקום שיספרו לי על מה שמסופר בה (במיוחד אם אני זוכרת שאהבתי אותה), וכו'. אולי הייתי מבקשת לדעת קצת קווים כללים כדי לדעת מראש אם אני אוהב את הספר/סדרה/משהו או לא, אבל עדיף לראות את הדברים כפי שהם (או כפי שהם נראים לי) ולא כפי שמישהו שראה יתאר לי אותם. זה קצת כמו שתגיד שסושי (דוגמא שרירותית) זה טעים גם אם בחיים לא טעמת, רק כי חבר שלך סיפר לך שזה טעים. ולענייננו, ההצעה היא התשובה לשאלה שלך. אני בעצמי הייתי מעדיפה תשובה כזאת על פני ספויילרים, לכן עניתי כפי שעניתי. אם נפגעת מהתשובה שלי, עמך הסליחה. וכפי שכבר הגיבו לך אחרי, אתה רק תהנה מלצפות בסדרה שוב (כפי שאתה כבר יודע בעצמך) וסביר להניח שתהנה מזה גם אם תצפה בזה ביפנית (אני בעצמי פתאום ראיתי הכל באור שונה כשצפיתי בזה שוב ביפנית בשנה שעברה, אבל אולי זה לא קשור ליפנית ויותר קשור לכל השנים שעבור מאז הפעם הקודמת שראיתי את זה...) ואם לא, זה משהו כמו 20 דקות לפרק ואף אחד לא מכריח אותך לראות הכל עד הסוף. תראה כמה שאתה רוצה. אה, וגם קיבלת תשובה (כמו שרצית) למטה.
 

0Pandemonium0

New member
אתה מצפה שאנשים פשוט ישבו כאן ויכתבו לך את כל

מהלך העונה הראשונה? לך תראה, הרבה יותר כיף.
 

וולפהרט

New member
על קצה המזלג?

7 ילדים באים למחנה קיץ ונשאבים משם לעולם הדיגיטלי שמאוכלס במפלצות דיגיטליות. שם הם נלחמים, יחד עם הדיג'ימונים שלהם, במפלצות דיגיטליות גדולות ואיימתיות, ביניהם: דווימון, אטמון, מיוטיסמון ופיידרמון, פוגשים זקן משונה בשם ג'אניי שאומר להם מה לעשות, פותרים תעלומת קלפים ואת תעלומת הדיג'יגורל השמיני, רבים, משלימים ובסוף הכל כמובן מסתדר:)
 

Yuske

New member
היא שכחה את

השירים של בין לבין -עכשיו זה סרט דיסני
 

Digi Lista

New member
בנוסף למה שענו לך...../images/Emo13.gif

יש לנו תקצירים לעונה הראשונה-הם נמצאים במאמרים או בשאלות נפוצות אם אני זוכרת נכון....שווה לחפש. אם עדיין רלוונטי אשמח לכתוב לך תקציר קטן לעונה הראשונה כי למען האמת גם עם אמרו פה דברים הגיונים לי דווקא אין בעיה לקרוא על דברים במקום/בנוסף לצפייה/קריאה המעמיקה.
 

Digi Lista

New member
הינה הקישור

נמצא במאמרים בקטגוריה "למה אני את הסדרה והתקצירים" לקראת הסוף יש את התקציר המלא לעונה הראשונה.
 
למעלה