אלקטרה תתחיל לייבא את יוטונג

dctgdctg

Member
כך, לפי הודעה לבורסה
החברה מודיעה בזאת כי ביום 11 במרץ ,2024 נחתם הסכם מסגרת בין אלקטרה מוטורס בע"מ )חברה חדשה אשר הוקמה ביום 23.7.2023 ואשר מוחזקת בשיעור של 51% על ידי החברה( )"אלקטרה מוטורס"( לבין Yutong Limited Hongkong, מכוחו מונתה אלקטרה מוטורס ליבואן הישיר בישראל של אוטובוסים חשמליים מתוצרת חברת Yutong הסינית, אחת מגדולי יצרניות האוטובוסים בעולם )" ההסכם"(. בנוסף הוסכם כי אלקטרה מוטורס תספק שירות וחלקי חילוף לאוטובוסים החשמליים אותם תרכוש מ- Yutong. תקופת ההסכם הינה עד ליום 10 במרץ ,2027 אלא אם יסתיים מוקדם יותר בהתאם להוראות ההסכם. בתום התקופה, ההסכם ניתן לחידוש לתקופות נוספות, ככל שיוסכם בין הצדדים. התנאים המסחריים יוסכמו בין הצדדים במסגרת כל הזמנת רכש עתידית מכח ההסכם.

באמת תהיתי מדוע פסק הייבוא של יוטונג, חלוצת הסינים בארץ...
ב2023 ו2024 לא יובא אף אוטובוס שלהם לפי המאגר
 

srulak

Member
הם רציניים? הם לא רואים את הגרוטאות שלהם שנוסעות ברחבי פתח תקווה וראש העין?
יש סיבה שאף אחד לא מביא לארץ יוטונג כבר כמה שנים
 

DAVIDADATO

Well-known member
הם רציניים? הם לא רואים את הגרוטאות שלהם שנוסעות ברחבי פתח תקווה וראש העין?
יש סיבה שאף אחד לא מביא לארץ יוטונג כבר כמה שנים
באגד ברגע שהנהג פותח את בדלת זה נשמע עוד שנייה שהיא יוצאת מהמקום (אבל היי ראיתי בקניון עזריאלי בקו 200 של אגד שהדלת של גולדן דרגון יצאה מהמקום)
 

srulak

Member
חכה תראה מה יהיה גורלם של ההייגרים עוד שנה שנתיים
 

connex

Active member
כך, לפי הודעה לבורסה
החברה מודיעה בזאת כי ביום 11 במרץ ,2024 נחתם הסכם מסגרת בין אלקטרה מוטורס בע"מ )חברה חדשה אשר הוקמה ביום 23.7.2023 ואשר מוחזקת בשיעור של 51% על ידי החברה( )"אלקטרה מוטורס"( לבין Yutong Limited Hongkong, מכוחו מונתה אלקטרה מוטורס ליבואן הישיר בישראל של אוטובוסים חשמליים מתוצרת חברת Yutong הסינית, אחת מגדולי יצרניות האוטובוסים בעולם )" ההסכם"(. בנוסף הוסכם כי אלקטרה מוטורס תספק שירות וחלקי חילוף לאוטובוסים החשמליים אותם תרכוש מ- Yutong. תקופת ההסכם הינה עד ליום 10 במרץ ,2027 אלא אם יסתיים מוקדם יותר בהתאם להוראות ההסכם. בתום התקופה, ההסכם ניתן לחידוש לתקופות נוספות, ככל שיוסכם בין הצדדים. התנאים המסחריים יוסכמו בין הצדדים במסגרת כל הזמנת רכש עתידית מכח ההסכם.

באמת תהיתי מדוע פסק הייבוא של יוטונג, חלוצת הסינים בארץ...
ב2023 ו2024 לא יובא אף אוטובוס שלהם לפי המאגר
זבל מביא זבל ..
באשדוד כל המתנה אני מתפלל שלא יגיע יוטונג לא עירוני ולא בין עירוני. העירוניים מרעישים מאד. הרבה פעמים אני מחפש לחצן עצור ולא מוצא. לפעמים חוטים יוצאים מהעמודים ואני לא נוגע שם מחשש להתחשמלות. על טעינת מכשיר סלולרי אין מה לדבר. והאוטובוסים מסריחים. בבין עירוני כל פעם הוילון יוצא מהמקום, לחצני העצור בחלק מהמושבים ממוקמים גבוה מידי, אין שום סימן ללחצן עצור ואז קורה שכבר פספסתי תחנה כי חשבתי שלחצתי על עצור ובעצם לחצתי על אחת הנורות שכמובן לא נדלקה כי זה יוטונג..
אם זאת תודעת השירות של החברה הזאת, ראוי להעיף אותה מכל מכרז עכשווי ועתידי בתחבורה ציבורית. כן, אני יודע שחברה אחרת יכולה גם להשתמש ביוטונגים אבל אולי במכרזים העתידיים יהיה משקל גבוה יותר לתחזוקה כך שהייאוש ייעשה יותר נוח
 

מנכל אחד

Active member
זבל מביא זבל ..
באשדוד כל המתנה אני מתפלל שלא יגיע יוטונג לא עירוני ולא בין עירוני. העירוניים מרעישים מאד. הרבה פעמים אני מחפש לחצן עצור ולא מוצא. לפעמים חוטים יוצאים מהעמודים ואני לא נוגע שם מחשש להתחשמלות. על טעינת מכשיר סלולרי אין מה לדבר. והאוטובוסים מסריחים. בבין עירוני כל פעם הוילון יוצא מהמקום, לחצני העצור בחלק מהמושבים ממוקמים גבוה מידי, אין שום סימן ללחצן עצור ואז קורה שכבר פספסתי תחנה כי חשבתי שלחצתי על עצור ובעצם לחצתי על אחת הנורות שכמובן לא נדלקה כי זה יוטונג..
אם זאת תודעת השירות של החברה הזאת, ראוי להעיף אותה מכל מכרז עכשווי ועתידי בתחבורה ציבורית. כן, אני יודע שחברה אחרת יכולה גם להשתמש ביוטונגים אבל אולי במכרזים העתידיים יהיה משקל גבוה יותר לתחזוקה כך שהייאוש ייעשה יותר נוח
מנין לך שאם תתחלף החברה השירות יתשפר?
 

connex

Active member
כך, לפי הודעה לבורסה
החברה מודיעה בזאת כי ביום 11 במרץ ,2024 נחתם הסכם מסגרת בין אלקטרה מוטורס בע"מ )חברה חדשה אשר הוקמה ביום 23.7.2023 ואשר מוחזקת בשיעור של 51% על ידי החברה( )"אלקטרה מוטורס"( לבין Yutong Limited Hongkong, מכוחו מונתה אלקטרה מוטורס ליבואן הישיר בישראל של אוטובוסים חשמליים מתוצרת חברת Yutong הסינית, אחת מגדולי יצרניות האוטובוסים בעולם )" ההסכם"(. בנוסף הוסכם כי אלקטרה מוטורס תספק שירות וחלקי חילוף לאוטובוסים החשמליים אותם תרכוש מ- Yutong. תקופת ההסכם הינה עד ליום 10 במרץ ,2027 אלא אם יסתיים מוקדם יותר בהתאם להוראות ההסכם. בתום התקופה, ההסכם ניתן לחידוש לתקופות נוספות, ככל שיוסכם בין הצדדים. התנאים המסחריים יוסכמו בין הצדדים במסגרת כל הזמנת רכש עתידית מכח ההסכם.

באמת תהיתי מדוע פסק הייבוא של יוטונג, חלוצת הסינים בארץ...
ב2023 ו2024 לא יובא אף אוטובוס שלהם לפי המאגר
זבל מביא זבל ..
באשדוד כל המתנה אני מתפלל שלא יגיע יוטונג לא עירוני ולא בין עירוני. העירוניים מרעישים מאד. הרבה פעמים אני מחפש לחצן עצור ולא מוצא. לפעמים חוטים יוצאים מהעמודים ואני לא נוגע שם מחשש להתחשמלות. על טעינת מכשיר סלולרי אין מה לדבר. והאוטובוסים מסריחים. בבין עירוני כל פעם הוילון יוצא מהמקום, לחצני העצור בחלק מהמושבים ממוקמים גבוה מידי, אין שום סימן ללחצן עצור ואז קורה שכבר פספסתי תחנה כי חשבתי שלחצתי על עצור ובעצם לחצתי על אחת הנורות שכמובן לא נדלקה כי זה יוטונג..
אם זאת תודעת השירות של החברה הזאת, ראוי להעיף אותה מכל מכרז עכשווי ועתידי בתחבורה ציבורית. כן, אני יודע שחברה אחרת יכולה גם להשתמש ביוטונגים אבל אולי במכרזים העתידיים יהיה משקל גבוה יותר לתחזוקה כך שהייאוש ייעשה יותר נוח
מנין לך שאם תתחלף החברה השירות יתשפר?
אף אחד לא מבטיח כלום, זה ברור
אבל המציאות היא שמאז שאפיקים נרכשה על ידי אלקטרה השירות רק הדרדר במקום להשתפר. כבר חוויתי על בשרי את סופרבוס ברמלוד כך שאני יודע מה זה שירות גרוע. ורק למען ההגינות אציין שהשבוע ראיתי גם מרצדס שלהם תקועה וגם נוסעים נשארו בתחנות כי תא המטען (ביוטונג) לא נפתח
 
אין תחליף למאנים ולמרסדסים . יקרים אמינים ואיכותיים
בגלל המכרזים קונים סיניים זולים שמתפרקים אחרי כמה שנים
 

srulak

Member
כמה שנים? בוא תראה גולדנים עירוניים של מטרופולין, כמה זמן משרתים? חצי שנה? כבר שבורים
 

DAVIDADATO

Well-known member
כמה שנים? בוא תראה גולדנים עירוניים של מטרופולין, כמה זמן משרתים? חצי שנה? כבר שבורים
אגד הביאו מפרקיות חשמליות של גולדן דרגון לחולון וירושלים.
מעניין תוך כמה זמן הם יתפרקו
 

DanBus43Maalit72

Active member
אין תחליף למאנים ולמרסדסים . יקרים אמינים ואיכותיים
בגלל המכרזים קונים סיניים זולים שמתפרקים אחרי כמה שנים
גם תוקף המכרז שהוא לרוב ל 10 שנים וגיל השירות המקסימלי הנוכחיים של משהת"ח שהינם 10 שנים לאוטובוס רגיל, 12 שנים למפרקי ו 5 שנים למיניבוס.
התנאים האלו הופכים רכישה של אוטובוסים אירופאים איכותיים ללא כדאיים וחבל מאוד שכך.
 

DanBus43Maalit72

Active member
כך, לפי הודעה לבורסה
החברה מודיעה בזאת כי ביום 11 במרץ ,2024 נחתם הסכם מסגרת בין אלקטרה מוטורס בע"מ )חברה חדשה אשר הוקמה ביום 23.7.2023 ואשר מוחזקת בשיעור של 51% על ידי החברה( )"אלקטרה מוטורס"( לבין Yutong Limited Hongkong, מכוחו מונתה אלקטרה מוטורס ליבואן הישיר בישראל של אוטובוסים חשמליים מתוצרת חברת Yutong הסינית, אחת מגדולי יצרניות האוטובוסים בעולם )" ההסכם"(. בנוסף הוסכם כי אלקטרה מוטורס תספק שירות וחלקי חילוף לאוטובוסים החשמליים אותם תרכוש מ- Yutong. תקופת ההסכם הינה עד ליום 10 במרץ ,2027 אלא אם יסתיים מוקדם יותר בהתאם להוראות ההסכם. בתום התקופה, ההסכם ניתן לחידוש לתקופות נוספות, ככל שיוסכם בין הצדדים. התנאים המסחריים יוסכמו בין הצדדים במסגרת כל הזמנת רכש עתידית מכח ההסכם.

באמת תהיתי מדוע פסק הייבוא של יוטונג, חלוצת הסינים בארץ...
ב2023 ו2024 לא יובא אף אוטובוס שלהם לפי המאגר
יוטונג גם מתפרק ולא איכותי אך קצת עדיף על מספר רב של יצרניות סיניות כגון גוד"ר, זונגטונג, אנקאי, GREE, קינג לונג, וויסדום, פוטון, ועוד. היצרניות הסיניות האחרות שעדיפות על כל היצרניות שציינתי הן הייגר שהתוצרת שלה טיפה יותר איכותיים ו BYD שאיכותם כמעט זהה לשל היצרניות הטורקיות.

סה"כ הבינעירוניות של יוטונג מפרקות והגימור רע. העירוניות חביבות אך רועשות בטירוף אחרי מספר שנים ומתפרקות במידה והתחזוקה לא טובה מאוד.
 

dctgdctg

Member
מישהו יודע להסביר מדוע העירוניות של יוטונג כל כך רועשות? זה נשמע כאילו למנוע שלהן חסר אויר.
מדובר, הרי, להבנתי, במנוע אירופאי ולא סיני. איך יוטונג הצליחה לגרום לו לחרחר כל כך?
 
למעלה