איזה משחקים בא לכם להריץ ועוד לא מצאתם קבוצה עבורם?

golan2072

New member
איזה משחקים בא לכם להריץ ועוד לא מצאתם קבוצה עבורם?

אצלי זה כל דבר של מד"ב - אני משחק TRAVELLER ברשת בPLAY BY POST, אבל כמעט שלא פנים אל פנים, כי כמעט כל מי שאני מכיר רוצה מו"ד ונגזרותיו. אבל אולי אצליח למנף את TRAVELLER כפירפליי (שכמה מהשחקנים שלי אוהבים) בהזדמנות...

כנ"ל פוסט-אפוקליפסה - ג'אנר שכמעט אף אחד שאני מכיר לא מתלהב ממנו משום מה, למרות שזה מגניב ושיש שיטה מדהימה לזה שנקראת OTHER DUST שהייתי רוצה לנסות!
 

DDN

New member
לי עדיין לא יצא להריץ סופרגיבורים

לקבוצה עם דינמיקה טובה ביניהם ושרואים את הז'אנר כמוני.
&nbsp
 

Lion_Heart

Well-known member
האמת משחק

פוסט-אפוקליפסה נשמע ממש לא רע...תלוי איזו אפוקליפסה וכל זה...וגם משחק סופר גיבורים ש הוא לא MARVEL או DC ...וגם כל משחק בחלל נשמע נהדר
 

Lion_Heart

Well-known member
מי יודע


 

CallMeCavanaugh

New member
כולם


כל כמה זמן יש לי רעיון שנראה לי מגניב לקמפיין ואני לא עושה עם זה כלום. מילא עכשיו, שאני בקושי משחק כבר כמה שנים, אבל גם בתקופה שכן הייתי שחקן פעיל ורווק שום דבר לא יצא לפועל.
&nbsp
כרגע יש תכנית שככל הנראה דווקא כן תצא לפועל להריץ משהו שאני קורא לו "פרוייקט 30" - לקחת כמה מההרפתקאות שהופיעו לפני עשור בכתבת "30 המודולים הטובים ביותר שיצאו למו"ד" ולהריץ במו"ד 5. לא את כל ה-30 כי יש שם חומר לארבעה קמפיינים מלאים לפחות ולא כולן טובות בעיני, אבל חלק. איסוף השחקנים החסרים (יש כרגע אי שם בין שניים לארבעה שמיועדים לזה) יתחיל בעוד שבועיים עד חודש.
&nbsp
חוץ מזה יש לי רעיונות לקמפיין Unknown Armies בניו יורק, Gamma World מהדורה שישית בארץ, ואתמול נתקלתי בוויקי שאני וחבר התחלנו לכתוב ביחד לפני שנים במטרה להריץ משחק מד"ב פוליטי.
 

golan2072

New member
נשמע אחלה רעיון!

האמת שעולם ברירת-המחדל של ACKS הוא טיפה פסוט-אפוקליפטי, אמנם לא היה שם איזה קטקליזם שהרס את העולם אבל הייתה אימפריה שהתפוררה סטייל נפילת האימפריה הרומית...
 

Lion_Heart

Well-known member
רעיון טוב , אבל זה לא הרעיון שלי

הרעיון שלי בא מהסצנה הבאה ממיני סדרה של 10 שעות(שראיתי אותה רצוף) הרעיון שלי היה איך בן אדם רגיל או קבוצה ישרדו בסיטואציה הזאת...אם בכלל-https://www.youtube.com/watch?v=ro5LET2YKOE
 

CallMeCavanaugh

New member
*שיעול* רומח הדרקון *שיעול*

לא כולם זוכרים את הפרט הזה, אבל רומח הדרקון הוא עולם שבהיסטוריה שלו יש תקרית של אלים עצבניים שהשליכו הר געש באמצע העולם, מה שהוביל לחורבן מאוד רציני. נכון, הספרים מציעים לשחק לפני שזה קרה או הרבה אחרי, אבל תמיד אפשר להריץ דווקא ישר אחרי.
 
רייסטלין וקרמון שיחקו בקמפיין הזה באופן קצת מביך.

עדיין לא הבנתי איך בתרגיל הקואוצ'ינג הזה שקרמון עשה לגמדים ולברברים דווקא הגמד השמן הצליח לעבור דרך החור שבו הברברי הרזה לא הצליח.
וקריסניה היא אחת הדמויות הנוצריות הכי מעצבנות שיש בספרות האנגלית. בשלב מסויים ציפיתי שהיא תתחיל להסתובב במרכז העיר בירושלים ולפנות לאנשים בשאלה "רוצה שאספר לך על ישוע אדוננו?"
 
לבלש ולי הייתה קבוצה שלא מצת עדיין את הפוטנצייאל שלה

והמוטו - דרואידים נגד איצטקים.

אני שיחקתי נינג'ה ( ברצינות!)
 
עד שאחת הדמויות החליטה לרצוח דמות אחרת

אחת הדמויות נדרשה להרוג את הדמות ההיא ע"י קבוצת אינטרס כלשהי, ולא היא לא תקבל נוגדן לרעל שנתנו לה.
במקום למצוא פיתרון מעניין לקונפליקט, השחקן ההוא פשוט הלך ועשה את זה.
הייתי צריך לחשוד עוד כשהוא התעצבן למה אין באף מקום בעולם המשחק חיצים קסומים לקשת שלו.
 
למעלה