אז...
סיימתי את Force Unleashed

juggernaut

New member
אז...../images/Emo41.gifסיימתי את Force Unleashed

וואו איזה סוף מעולה. המשחק עצמו יחסית לא מחדש יותר מדי חוץ מהמון כייף של להטיח stormtroopers בקיר וקרבות מדהימים כל שלב האויבים פשוט חזקים יותר אבל המשחק זורם וכייפי וזה מה שחשוב
קטן למשחק איזה סוף עצוב! אחד הקטעים היותר מרגשים שיצא לי לראות בעולם הזה של Starwars וגם רעיון דיי מגניב שבעצם וויידר והקיסר יזמו את האליינס כדי לגלות מי המתנגדים שלהם ובסוף זה יצא מכלל שליטה והפך לrebellion כמו שצריך. קיצר למעריצי עולם הסטארוורס המשחק הזה הוא 8 מתוך 10 לכל השאר הוא כנראה 6
 

juggernaut

New member
הסיפור של המשחק בקצרה:

(אני מספר אותו כי לדעתי הוא ממש טוב) ויידר מגיע לקאשיק להרוג איזה ג'דיי. הוא הורג אותו ומוצא שם את הבן שלו שאז הוא בן 4 וגם דיי חזק בפורס ויידר מחליט ברגע של חמלה לקחת את הילד אליו ולגדל אותו, להפוך אותו לאפרנטיס שלו. בזמן שהילד גדל ונהיה סוס ויידר שולח אותו להרוג מלא מאסטרים Kota, Shaak Ti, ועוד כמה שאני לא זוכר את שמם ומבטיח לאפרנטיס שיום אחד שניהם ביחד יהרגו את הקיסר וישתלטו על הגלקסיה בשלב מסויים ויידר בוגד באפרנטיס שלו(שזה הדמות שאתה משחק) וכמעט הורג אותך כי איכשהו הקיסר מגלה על האפרנטיס. אתה, כמובן, כועס ורוצה לנקום ואז ויידר מספר לך שהוא רק "שיחק אותה" בוגד בך ובעצם הוא רצה לעבוד על הקיסר ובגלל זה אתה עדין חי כי הוא הציל אותך ממוות בטוח. אז ויידר שולח אותך בחזרה לאחד המאסטרים שכמעט הרגת(רק עיוורת אותו) שיעזור לך למצוא אנשים שמתנגדים לאימפריה אז אתה מוצא את Master Kota וביחד אתם מצילים את Bail organa מכוכב הלכת הטרופי Felucia שם הוא נכלא על ידי האפרנטיס של Shaak Ti שבינתיים השתגעה לגמרי. בדרך אתם גם מצילים סארלאק(כן כן) ממוות והורגים כמה אלפי Stormtroopers בכל מקרה, אתה ממשיך למצוא מורדים שיצטרפו לalliance שהרגע הקמת ביניהם Mon montha ו Grahm ועוד כל מיני פרצופים מוכרים למיניהם. בשלב מסויים אתם עושים את הפגישה הראשונה בקורילייה, מנהיגי הAlliance שמכריזים לראשונה על המרד ופתאום ויידר מפתיע ומגיע להרוס הכל ולקחת את המורידם בשבי. עד הקטע הזה אתה האפרנטיס כבר דיי מבולבל ואתה לא יודע אם אתה טוב או רע. ויידר מעיף אותך מקרחון ושוב כמעט הורג אותך, הוא שובר לגמרי את הרובוט\חבר שלך כשהוא מתחפש לאובי וואן ומנסה להילחם בויידר(אחד הקטעים האדירים) ואז אתה מחליט שנגמרו המשחקים. ויידר חוטף את ראשי המורדים(ארבעה) לDeath star שבנויה למחצה ואתה מחליט ללכת לשם ולשבור לו את הפנים אז אתה מגיע ואחרי מיליון קרבות אדירים נגד רובוטים ענקיים (סופסוף משחק שבו אתה מרגיש ג'דיי) אתה נאבק בויידר וכמעט שובר אותו אבל Kota אומר לך לא להרוג אותו כי אז אתה תחזור לאיפה שהתחלת אחרי קרב ארוך נגד הקיסר אתה מנצח ראשי המורדים עומדים לברוח כשהקיסר יורה ברקים לכיוון Kota ואתה מגן עליו ובזמן שאתה נאבק בקיסר(סינמטיק מדהים) הם בורחים ביחד עם הטייסת שלך שהיא דיי כוסית(אחלה גרפיקה) בכל מקרה! אתה לבסוף מת בקרב, אבל לא אחרי שהרסת מספיק והשפלת את כל הרעים והצלת את כולם. בסוף יש את אחת הסצנות המרגשות מנהיגי המורדים Bail, Kota, Mon Montha Grahm & Leia עומדים במעגל סביב שולחן במקדש הג'דיי ההרוס בדנטואין ומכריזים על ההקמה של הRebellion וכסמל הם לוקחים את אחד הסמל העתיקים שחרוטים על השולחן שם. קיצר, משחק מדהים ולו רק בגלל הנפח שהוא מוסיף לסרטים. כל כך שמח שהוא יצא למחשב, נהנתי מכל רגע. מומלץ!
 

Kalimac

New member
רק חבל שהוא כ"כ מלא בסתירות

אפילו עם הסרטים הוא לא יושב טוב. אין שום הגיון בזה שפלפטין וויידר לקחו בשבי את ראשי המרד, שהיו על כוכב המוות, אפשרו להם לברוח, ואז נתנו להם לא רק להמשיך לשרת בסנאט בתפקידים קטנים, אלא גם לליאה להיות סנטורית בכירה-----במשך שנתיים!! מבלי לעשות כלום בזמן שהם יודעים שכולם בוגדים. זה מעיד או על טפשות אדירה מצדם, או (יותר סביר) טפשות של יוצרי המשחק. וגם, משפחת אורגנה רק מגלה על כוכב המוות מספר ימים לפני הארועים של פרק IV. המשחק לדעתי הוא די בנאלי, והוא דורך על המון מקורות EU שתארו את היוולדות המרד הרשמי. (אגב, הפגישה בסוף המשחק מתקיימת בקאשיק בבית של גאלן מארק, והסמל של המרד כביכול הוא הסמל המשפחתי שלו--עוד משהו משונה מאחר שלג'דיי אין משפחות, ובטח שלא כאלה עם סמל משפחתי). מה שחשוב הוא שנהנת. איך השלבים הנוספים (שגם מלאים בבעיות המשכיות אדירות)?
 

juggernaut

New member
אה אז הנה כמה תשובות

ויידר מעולם לא ראה את ליאה בשניה שהוא פרץ לחדר, הרובוט ששידר את לאה נסגר. כל מי שהיה בראש המורדים שירת בסנאט? אני לא חושב איך אתה יודע על הקטע עם גאלן מארק? אז אתה כאילו משחק את הבן שלו? זה דיי מגניב ואתה חייב להבין שויידר ופלפטין לא ראו בהם באמת איום מבחינתם הם סתם כמה אנשים שעושים באלאגן רק מהשניה שהם ברחו זה כבר היה רציני מבחינתם. והם לא שיחררו אותם, המורדים ברחו. ושוב, ה Death star ממש לא הייתה גמורה לסיום ככה שזה לא נראה לי כזה לא הגיוני
 

Kalimac

New member
הממ

ויידר ופלפטין יודעים טוב מאוד שליאה היא הבת של בייל אורגנה, שנחשב לבוגד שעמד להיות מוצא להורג יחד עם שאר מארגני המרד, להשאיר אותו בחיים במשך שנתיים ועוד לתת לבת שלו לשרת בסנאט הקיסרי? מוזר מאוד to say the least. מון מות'מה הייתה הסנטורית של צ'נדרילה, גארם בל איבליס הסנטור של קורליה ובייל אורגנה הסנטור של אלדראן. גאלו מארק זה מי שאנחנו משחקים במשחק, אבא שלו, קנטו, הוא הג'דיי עם שושלת המשפחה לכאורה. איך אני יודע, קראתי את הספר של המשחק, שהוא בעצם הגרסה הקאנונית ביותר לסיפור המגוחך הזה. וזה לא משנה שכוכב המוות לא גמור, בני משפחת אורגנה משחקים אותה מאוד מופתעים לשמוע שבכלל קיים משהו בסדר גודל כזה רק ימים ספורים לפני ארועי פרק IV. לומר את האמת, המשחק הזה זה כמו לנסות להכניס קוביה לחור עגול בכוח---זה ייכנס, אבל או הקוביה או החור יתעקמו בדרך.
 

juggernaut

New member
מה שם הספר?

וכן יש מלא דברים ששוברים את הקאנון ביקום הזה של סטארוורס.. מה נעשה :\
 

Kalimac

New member
הניחוש השלישי הוא הנכון

זה ספר נחמד, ושון ויליאמס עשה עבודה לא רעה בהתחשב שהסיפור צולע.
 

Kalimac

New member
מזמין דרך אקדמון

יוצא בערך כמו להזמין מאמזון ולפעמים אפילו פחות.
 

Kalimac

New member
למרות ש--

הכריכה הרכה של הספר הספציפי הזה אמורה להתחיל להופיע בחנויות כמו סטימצקי/צומת ספרים ממש בקרוב אם לא כבר הופיעה. אבל זה יעלה בין 50 ל-60 שקלים.
 

Skywalker7246

New member
גם אני סיימתי את המשחק לפני מס' ימים,

ואני חייב לציין שהסוף שלו אכן נהדר! אגב, הדמות של המתלמד שאנחנו משחקים, קוראים לו "סטארקילר". השם המקורי של לוק סקייווקר היה אמור להיות אנאקין סטארקילר. עובדה שנחמד לדעת
 

Kalimac

New member
הסוף שלו נוראי מכמה סיבות

שם התלמיד הוא Galen Marek. Starkiller הוא רק שם קוד. מה שחשוב זה שנהנית. איכות המשחק....זה משהו שאפשר להתווכח עליו...והרבה.
 

Skywalker7246

New member
עדיין נחמד לדעת מהו מקור השם.

ואני חושב שאפשר להינות מאוד מהמשחק, אם מתעלמים מכל הסתירות שציינת. אני לא חושב שהמשחק מתיימר באמת להוות חלק מסדרת הסרטים, ואם כן אז אבוי לנו.
 

Kalimac

New member
כל השיווק שלו היה

"הפרק הבא בסאגת מלחמת הכוכבים". ולוקאס היה מעורב בו. סתר את עצמו עם האלמנטים הסיפורים שם. ובכל זאת, משחקי וידאו נחשבים קאנון משני עד שהם מקבלים אזכור בחומר שהוא בקאנון גבוה יותר. ובינתיים די מתעלמים ממנו. נקווה שכך זה ימשיך.
 
למעלה