אז מה צפוי לנו? אוקטובר 2014

Roei152

Well-known member
מנהל
אז מה צפוי לנו? אוקטובר 2014
yes
שבט צוצלת-
סדרה קומית חמודה שתסבוב סביב שבט חמוד בתנועת הנוער הבדיונית "הנוער המקורי ותציג כל מיני סיטוטאציות מתוקות וקומיות,תעלה בבכורה בVOD ב2.10 (עוד יומים!!) ושידור סדיר החל מה6.10 בZOOM עם שיר מורנו (החממה), נלי תגר ( אפס ביחסי אנוש),שירה נאור
(גאליס ,אליפים 2 מועדון החנונים)
כוכב הצפון- סדרה חדשה מבית היוצר של "יומני החופש הגדול" תספר את סיפורה של מאיה ,נערה מתבגרת ועירונית שעווברת עם אביה לגור בישוב פסטורלי בצפון ,על מנת לנהל מלון בוטיק קטן מטעם משפחת אמה שנפטרה שלוש שנים קודם לכן. מאיה נאלצת להתממודד עם הקושי בלמצוא את עצמה בחברה החדשה ולהשתלב בתוכה, תוך כדי שהיא שובה את ליבם של חתיך הישוב שון שהווא חבר של דניאל מלכת הכיתה הסנובית, ושל בן חברו הטוב של שון. הסדרה כבר התחילה להתכונן לעליה לאויר ,אך עדין לא ידוע תאריך עליה,מקווה לדעת במהלך החודש .. עם אריאל מורטמן,גיא קלי,יובל שבח(ראש גדול), הילה לוזיה (קופיקו 2011).
ג'וני ואבירי הגליל - סדרה חדשה שתעסוק בגברים שפותחים משרד ליווי לנשים תעלה ככל הנראה בסתיו 2014 חורף 2014-2015. עם עוז זהבי,אוולין הגואל,יפתח קלין וג'וי ריגר.
משפחה שולטת-סדרה קומית מבית "הפיג'מות" שתספר את סיפורה של משפחה ישראלית שמגלה יום אחד כי היא נצר לדוד המלך, ומדינת ישראל הופכת להיות מדינת מלוכה תחת המשפחה . עם בן רביאן(השמיניה החדשה),אורנה בנאי, משה פרסטר. תעלה ככל הנראה סביבות העונה החדשה של "גאליס"
החממה 3- סדרת הלהיט של נערי yes תחזור בעונה שלישית בתחילת 2015 עם:גאיה שליטא כץ, ידין גולדמן לי בירן, דניאל ליטמן ועוד. בימים אלו מתחילים צילומים...
תא גורדין 2- עונה חדשה לסדרת המתח עם רן דנקר,נטע ריסקין ,מוני מושנוב,כרגע בתהליכי צילום ,תעלה ב2015 לפי השערתי.
פאודה - סדרה חדשה על יחידה הנלחמת בחמאס ,עם נטע גרטי(הבורר),איציק כהן ,ליאור אשכנזי כרגע בסיום צילום ,תעלה ב2015.
שטיסל 2 - סדרת החרדים המרגשת שנגעה בלב של כולנו . עם מיכאל אלוני, איילת זורר. העונה נמצאת כעת בתהליכי כתיבה ,תעלה בקיץ 2015 לפי השערתי.
HOT
שכונה-
הסדרה החדשה מבית גיורא חמיצר (האי, השמיניה, החממה) שאמורה להתחלק עם "גאליס" בתואר סדרת הלהיט של נערי HOT, תעסוק במקום בו חיים עשירים ועניים יחד , על היחסים בינהם, חבריות ,אהבות, קנאות ויריביות תעלה ככל הנראה באוקטובר-נובמבר. גיורא כבר הודיע על תאריך מסיבת ההשקה.: 24.10 עדין לא יודע פרטים על תאריך עלייה לשידור.. עם ליהי קורנובסקי (יומני החופש הגדול), אסף הרץ ותותי ניניו (אליפים) ,יעל שרוני ,יוסי מרשק ועוד.
זגורי אימפריה 2- הסדרה עם הצשפחה הכי מזרחית בישראל ,כבר צילמה עונה שניה שתעלה כנראה בנובמבר אך יכל להיות יותר מאוחר... עם משה איבגי,עוז זהבי, נינט טייב ,חן אמסלם ועוד.
גאליס 5 - סדרת הלהיט העכשווית של נערי HOT חוזרת כדי לסגור את עלילות העונה הרביעית תעלה בדצמבר 2014 ,לא יכולים לחכות? יש סרט רץ בקולנוע ובסוכות בתאריכים ה10.10 וה12.10 אמוור להתקיים מופע המשך ל"גאליס-המופע" בשם "I LOVE GALIS " עם תובל שפיר, אליאנה תדהר , דניאל מורשת , שירן סנדל ועוד.
סוסי פרא-סדרת נעורים חדשה שגמרה להצטלם בימים אלו , תספר על חבורת נערים עבריינים שמגיעה לעבוד בחוות סוסים כהדזמנות שניה ונקלעת לעימות עם החבורה העשירה והשולטת במקום . תעלה ככל הנראה בינואר 2015 . עם יון תומרקין, דניאל גד (גאליס), איל שיקצי (זגורי אימפריה).
הקוודחים- אין לי הרבה פרטים על הסדרה, משער שזה הולך להיות משהו שקשור בבניה. עם טום קשתי, נירו לוי ,רון שובל ועוד תעלה לקראת סוף 2014-תחילת 2015..
גולשי ספות V.I.P : העונה השניה של התוכנית בה אנשים עם בעיה טסים לחו"ל כדי להתארח אצל אנשים שעבורם הבעיה היא חיי היומויום, ירון ברנובסקי הוא הסלב שהולך להתארח בבתים.לא ידוע אם שאר המשתתפים הם גם סלבטראים...
פצועים בראש 2- הסדרה המותחת מבית היוצר של"עספור" תשוב לעונה שניה, תעלה ככל הנראה בקיץ 2015 עם גיא עמיר, חנן סביון, אגם רודברג.
מחוברים +- עונה נוספת לסדרה בה אנשים מששתפים אותנו בחייהם, תעלה ככל הנראה בסוף 2014-תחילת 2015
בתולות-סדרה חדשה שתתרחש באילת ותחקור פרשה של פליטים שנעלמים בים האדום יחד עם אלמנטים של פנטזיה ומדע בדיוני, תעלה ככל הנראה עם סיום "איש חשוב מאוד" בנובמבר 2014 עם מגי אזרזר, רותם אברהוב,ששון גבאי ועוד...
 
למעלה