אז מה...? הכל נפלא?

jedyknight1

New member
אז מה...? הכל נפלא?

איזו סקרנות, ריגוש או דחף מיני, דחפו אותי "לחפש", אחריה. זו שתלהיט אותי, תדע איך לגעת בי, תחלוק איתי את המיטה, הספה שברכב, את הדשא בפארק או כל מקום פנוי אחר. לשם מה? כדי להתרגש. אז חיפשתיה.... בין הפורומים, בין תוכנות המסרים המיידים, בין אתרי הסקס, ההיכרויות החפוזים, בין מודעות הדרושים לרכבים בעיתון. חיפשתי אחר "הדבר הזה" שגורם לחוש בעוצמה. להרגיש חי! את מלוא החיות כולה. ערב אחד מצאתי... מצאתי אותה ולא האמנתי. חשבתי שזהו טוב מדי למציאות. טוב מדי בשבילי. היא בת גילי, באותה הסטיאוציה הזוגית, עשירה אך לא מרוצה ויותר מכל, אוהבת מין. לאחר זמן מה, נפגשנו...ומה אני אגיד לכם?! הכוכבים שרו, העננים רקדו, מלאכי השרת ניגנו, הפרחים ליבלבו. כולם היו שותפים לאופוריה המינית שלנו. היא הודה כי מעולם לא חשה במין כל כך טוב. אני לא חשתי כל כך טוב. לעזאזל, למה החיים קשים כל כך?! החיים הכפולים נמשכו כך עד שהכל התגלה והתפוצץ בפיצוץ אטומי :( היום שנה אחרי, אני עדיין מחפש, שוב..מחדש. כאילו לא למדתי דבר. אולי למדתי להסתיר טוב יותר. אבל אני עוד זוכר ומתגעגע...אל התחושה ההיא. אמנם למדתי להעריך את נישואי ועשיתי רבות כדי לשמור על המסגרת המתערערת, אך ידעתי כי זה לא יחזור למה שהיה. האם זה נורמטיבי, או סתם אני אוהב מין?
 
מה זה "סתם אוהב מין" ?

ומה זה נורמטיבי?.. נורמטיבי זה להסכין עם חוסרים? לוותר על הניצוץ ההוא? ומה הסתירה בין אוהב מין ונורמטיבי? סיכום אתה נורמלי, רק תשכלל את השיטות כי "תפיסה" פעם נוספת עלולה לעלות ביוקר. זה משחק שצריך לשחק בעירנות רבה, לכסות כל פירצה ולא להשאיר מקום למיקרה. כמו בנהיגה, הסרת רגע עיניים מהדרך ו...בום פ.
 

jedyknight1

New member
רגע...רגע....

נורמטיבי זה בית, משפחה, אשה אחת. מרובע!!! בקיצור. ההרפתקאות האלה מהצד, קיצרו לי קצת הסוללה הדופק הלב :)
 
כן, זה נורמלי../images/Emo45.gif

חשבת שאולי אתה פשוט אוהב לחיות? שנישואין זה לא קיר או סוף הדרך, יש עוד כמה דברים מחוץ למסגרת הזו... לא שאני מעודדת או פוסלת משהו, רק מדברת על הדברים שאני רואה כעובדות.
וברוך הבא פה
 
הגעת למקום הנכון../images/Emo45.gif (אני מקווה)

יש כזה באלאגן היום בפורום. סיטואציה מנסה למצוא את הידיים והרגליים של עצמה.
 
למעלה