אז במה אתם משחקים כיום?

golan2072

New member
מבוכים ודרקונים 5 וTRAVELLER

מבוכים ודרקונים 5 - בקבוצה פנים-אל-פנים, בינתיים השיטה הזו כיף גדול, אולי אפילו הכיף הכי גדול שהיה לי ממבוכים ודרקונים מכל מהדורה שהיא. המהדורה הזו מעולה, לכל הפחות בדרגות הנמוכות (התחלנו לפני שתי פגישות)
&nbsp
MONGOOSE TRAVELLER - משחק און-לין במשחק פורום ב-OBSIDIAN PORTAL.
 

golan2072

New member
בקרוב עומד להריץ ACKS

שיטת רטרו דמויית-מו"ד, עם חוקים חזקים לכל התחום הכלכלי ולתחומי הדרגות הגבוהות ומשחק-המערכה (ניהול נחלה פיאודלית, ניהול טירה, יצירת חפצי קסם\אלמתים\גלמים\מפלצות, ניהול גילדת גנבים וכו').

העולם שאני מתכוון להריץ הוא כנעהו - עולם של חרב-וכשפים המקבל השראה מהמזרח הקדום (בני-אנוש) ומתרבויות מרכז אמריקה (לטאישים). זה לא עולם ממש סטנדרטי בהרבה מובנים, למשל חוץ מבני-אנוש וחתולים ש"באו על גבי כוכב נופל ממעבר לכוכבים", אין יונקים בעולם - יש זוחלים, דו-חיים, חרקים וכן הלאה. החיות הגדולות הן ברובן דינוזאורים. יש מעט מפלצות מסורתיות והרבה דברים עם טנטקולות. הקונפליקט המרכזי הוא בין סדר לתוהו ולטוב ולרע יש הרבה פחות חשיבות.

מרבית בני-האנוש המתורבתים חיים בערי-מדינה, שפעם היו חלק מאימפריית סקארה (בהשראת מצרים העתיקה - אימפריה מדברית סביב נהר מדרום לכנעהו); כיום הן עצמאיות. הציביליזאציה מצומצמת יחסית ויש הרבה ארצות ברבריות מסביב, למשל אניום (ארץ סלעית וטרשית המיושבת בידי שבטי רועים) וקדר (מדבר שחיים בו שבטי נוודים). מדרום למדבר ולהרים מצויה פונט - ארצם הטרופית והרטובה של הלטאישים (שחלקם בני-תרבות בעולם הזה), המחולקת אף היא לערי-מדינה, והגדולה ביניהן היא סיבולה, שהיא עשירה-לאין-שיעור ואליה מגיעים סוחרים רבים מכנעהו המחפשים לרכוש תבלינים, קפה, טבק ומשי, כמו גם זהב. מדרום לפונט נמצאת מאלה - ארץ פראית של ג'ונגלים שחיים בה בני-אנוש ולטאישים. יש גם גזעים נפוצים פחות, כמו למשל שממאישים (אנשי-שממית) מהמדבר ואנשי-חרק נכלוליים.

הציביליזאציה נוטה לשחיתות ואינה בשיאה (היא כבר דיי הרבה אחריו). יש הרבה חורבות, ויש הרבה אוצרות וכוח בידיהם של מלכים מושחתים, שחלקם גם מכשפים. לברברי (או אף בן-התרבות) השאפתן והערמומי, יש כאן סיכוי להתעשר מעל לכל דימיון ואף להפוך למלך - או אפילו לקיסר!

(מצ"ב מפה)

 

DDN

New member
Pathfinder

משחק אותו אני מנחה בעולם משלי.
העולם הזה בכתיבה ושכתובים משנת 1995, כשההשראה לו הייתה. .. . .הסרט פוקהונטס של דיסני.
העולם הזה הוא כמו טפלון, כל דבר שעובר דרכי ומביא לי השראה מוצא את עצמו משוכתב לעולם.
&nbsp
הרקע בכלליות למערכה הנוכחית - לאחר גילוי יבשת חדשה והדלדלות משאבים במדינות מהן באות הדמויות, יצאו משלחות ליישב את העולם החדש. בעולם הישן, קסם לא היה קיים כבר המון זמן, וגם יצורי פלא וגזעים (כמו אלפים) נעלמו להם. בעולם החדש.. . . כמו שבמציאות, הגיעו האירופאים ופגשו אינדיאנים, ביבשת החדשה שלי, פוגשים את האלפים ואת אותם יצורים שנעלמו להם מהיבשת הישנה. . .. ועוד ועוד.
&nbsp
 

golan2072

New member
נשמע מגניב!

האם יש ביבשת החדשה גם תרבויות בנוסח מרכז ודרום אמריקה (אצטקים וכו')? באופן כללי תרבויות מגניבות (ומתאימות לסוגה של חרב וכשפים). אם כי הייתי מדמיין את המקבילה לאינקה בעולם שלך כגמדים ולא אלפים (חיים בהרים, מומחים בבניה מונומנטאלית באבן, חובבים זהב...
)
 

DDN

New member
בינתיים, השחקנים מגרדים בקושי

רבע מהיבשת החדשה.
אם יש שם גמדי-אינקה. . .. מחשבה מעניינת. . .
&nbsp
הגמדים אצלי אגב, נשארו בעולם הישן, אבל בחלקם השתנו.
יש את גזע הגמדים ה"קלאסי", וישנם גמדים חלקים משיער, שמעדיפים את חיי ה. . .. ספנות.
&nbsp
משהו נוסף, שאני נוטה לשכוח אבל מייחד את העולם שם.
"בהמת הרכיבה" הפופולארית באזור בו נחתו המשלחות של הד"שים הן בנות יענה ג'ינג'יות שהמקומיים קוראים להן סממות (ביחיד סממה)
&nbsp
 

DDN

New member
זו הייתה חלק מההשראה

צ'וקובו והסארוסים מQuest for Glory II
 

דרגורן

New member
Pathfinder אצל דני

אני משחק את אלפונסו, בן למשפחת אצילים אמידה, שיצא ליבשת החדשה בשביל לחקור אותה ולקדם את מטרות המשפחה (הקמת קוי מסחר)
 

Lion_Heart

Well-known member
כלום

nothing
nada
עצוב אבל נכון
פשוט כרגע אין לי קבוצה...מקוה שזה ישתנה מתישהו
 

CallMeCavanaugh

New member
Fallout

איזושהי שיטה שמבוססת על משחקי הוידאו שהמנחה מצא ברשת. אני ממש לא אוהב את השיטה אבל זה לא כזה קריטי לי כי אנחנו לא משתמשים בה המון.
חוץ מזה יש איזה דיבור על קבוצת מלחמת הכוכבים אבל לא ברור לאן זה הולך ואם זה יסתדר לי - כל חברי הקבוצה המיועדים מלבדי גרים בעיר אחת, בערך חצי שעה נסיעה ממני.
 

golan2072

New member
נשמע מגניב

אם כי אישית הייתי בטח משתמש באיזשהו האק של Other Dust אם היתי מריץ מערכה של Fallout.
 

CallMeCavanaugh

New member
הוא מאוד רצה את הפיל של פולאאוט גם ברמת השיטה

או שלחילופין סתם לא היה לו כח לארגן האקים, בטח של שיטה שהוא לא מכיר.
&nbsp
הבעיה היא שכשמתחילים כל התכונות מאוד נמוכות. בקרב הראשון שניהלנו ללוחם הכי טוב מכל המשתתפים (כולל המפלצות) היו פחות מ-25% סיכויי פגיעה, וגם זה עם אקדח שעל הכדורים שלו הוא התקמצן (בצדק, אבל עדיין התקמצן), כך שקרב ברמה של "עומדים מולכם שלושה גובלינים, תתחילו לקצוץ" נמשך בערך חצי שעה שכולה החטאות.
 

golan2072

New member
בעיקרון Other Dust זו שיטה פוסט-אפוקליפטית בהשראת מו"ד

ה"האק" בשביל FALLOUT לא יהיה משהו רציני, בעיקרון RESKIN ואולי כמה מפלצות חדשות.
 

CallMeCavanaugh

New member
אם אני הייתי מריץ משהו כזה

הייתי פשוט מריץ גאמא וורלד. יש לי את המהדורה השישית שמבוססת על D20 Modern ובניגוד לכל מהדורה אחרת שקראתי, היא מתייחסת לעולם ברצינות. כמובן שאפשר להכניס כל מיני שטויות אם רוצים, אבל אם רוצים משחק ארוך טווח שלא מידרדר ללקרוא לשחקן הצמח המוטאנט עציץ - אני חושב שהיא המהדורה הכי טובה (למרות שיש איזשהם חוקים אחרים לגאמא וורלד על D20 שפורסמו במגזין דרגון או משהו כזה שרבים מחשיבים לטובים יותר, אבל אני לא מכיר).
 
למעלה