אדון גיורא, אדון גיורא, כנס כנס...

gadgad0

New member
אדון גיורא, אדון גיורא, כנס כנס...

בזמן האחרון בתי הקולנוע באמריקה מוצפים בדוקואים מצויינים אחד-אחד (מין תור-זהב דוקומנטרי שכזה), והנה המשובחים שבהם: No End in Sight של צ'רלס פרגוסון על המלחמה בעירק. Pete Seeger: The Power of Song של ג'ים בראון על ענק הפולק. In the Shadow of the Moon של דייוויד סינגטון על תכנית החלל של נאסא בין השנים 68-72 (עם חומרי ארכיון חסרי-תקדים). King of Kong: A Fistful of Quarters, The של סת גורדון על שניים שמנסים להיכנס לספר השיאים של גינס. Lake of Fire של טוני קיי על נושא ההפלות. My Kid Could Paint That של אמיר בר-לב על פיקאסו קטנה בת 4. Devil Came on Horseback של ריקי סטרן על דארפור. Strange Culture של לין הרשמן-ליסן על פרופסור שנחשד בטרוריזם. Price of Sugar של ביל הנלי על כומר ספרדי שמנסה להגן על זכויות עובדי מטעי הסוכר ברפובליקה הדומיניקנית. Rape of Europa של ריצ'רד ברג' ובוני כהן על שוד יצירות האמנות האירופיות בידי הנאצים. For the Bible Tells Me So של דניאל קארסלייק על התייחסות משפחות שמרניות להומוסקסואליות של צאצאיהן. Manda Bala - דוקו ברזילאי על האלימות ופער המעמדות שם. Kurt Cobain About a Son של איי ג'יי שנאק על בעלה ז"ל של הגב' ק' לאב. האם תוכל למסור לעם אם משהו מרשימת המכולת הנ"ל נמצאת כבר בסל הקניות שלכם?
 
סחטיין סחטיין

קודם כל - כל הכבוד על רמת המעודכנות. אלו אכן סרטים מצויינים (אחד אחד, אגב) ו"תור הזהב" נובע מסיומה המתקרב של השנה. כל הסרטים האלו עולים על האקרנים פחות או יותר במקביל, בכדי להחשב ככשירים למועמדות לאוסקר. הדבר הזה אומר, שרובם ימכרו לגופי שידור בכל העולם, רק כשיתברר מי זכה למועמדות (מה שיקפיץ כמובן את מחיר הסרט) ודבר זה יקרה רק בינואר. בכל מקרה, תשמחו לדעת שרוב מוחלט של הסרטים האלה כבר בדרכו לכאן ואני שמח להכריז לפחות על שני סרטים שיוקרנו אצלנו כבר נובמבר-דצמבר הקרוב: "השטן רכב על סוס" ו-No End in Sight המתינו להם. הם שווים את זה
 

gadgad0

New member
../images/Emo45.gif ועוד משהו לגיורא:

לפני כמה שבועות שלחתי היילייטס של לוח משדרים שבועי אקראי של יס דוקו (מתורגם לאנגלית) לחבר אמריקני טוב, שיושב כבר כמה שנים טובות באיזו חברת הפקה די נחשבת של מותחנים סוג ז' בלוס אנג'לס ומשנן בזמנו הפנוי את הימד"ב והווראייטי. הוא נפל מהרגלים מרוב תדהמה וכתב לי: "תגיד לבוסים של הבחור שמנהל את הערוץ הזה שהם לא משלמים לו מספיק".
 
למעלה