אביזרי האופנה הכי חמים שישלימו לך את הלוק לקיץ הקרוב

מתלבטת בין שעון ספורטיבי וקליל או אלגנטי ויוקרתי? שרשרת זהובה עם יהלום מהמם או בכלל עם אבני חן? אז זה הזמן להמליץ לך על ששת מותגי אופנה שישלימו לך את הלוק לקיץ בקולקציות חדשות ומבצעים שווים!


פותחים את שנת הלימודים עם פליק פלאק

לקראת שנת הלימודים שכבר נמצאת ממש מעבר לפינה, החליטו במותג השעונים סווטש, לדאוג גם

לקטנטנים שבחבורה ולהשיק קולקציית שעונים במיוחד עבורם! קולקציית "פליק פלאק", מבית סווטש, תלמד את ילדיכם לקרוא את השעה בצורה חווייתית ואטרקטיבית מאי פעם!

פליק ופלאק הם בעצם שני אחים שפשוט לא יכולים האחד בלי השני ולכן זזים בקצב קבוע כדי להיפגש בזמנים שונים במהלך היום! הסיפור של פליק ופלאק הוא למעשה שיטת לימוד כיפית עבור הילדים שעוזרת להם ללמוד איך עובד שעון ואיך לדעת מהי השעה.

כל שעוני הפליק פלאק מיוצרים בשוויץ, בעלי זכוכית עמידה לשריטות ושנתיים אחריות.

ובונוס מיוחד להורים - השעון עמיד למים כך שניתן לכבס אותו אפילו במכונת הכביסה!


ועכשיו, במבצע לחודש אוגוסט בלבד
מבחר גדול של שעונים ב 129 ₪ בלבד.

ניתן להשיג בחנויות סווטש ובאתר אימפרס


1692208462800.png

צילום: swatch


השקת קולקציית WHAT IF

מותג השעונים המפורסם בכל הזמנים SWATCH משיק קולקציה חדשה בשם WHAT IF?

קולקציה שמציגה מציאות אלטרנטיבית שובת לב המאתגרת את גבולות הזמן.

לפני כארבעה עשורים החליטו בסווטש שכל שעוני המותג יהיו עגולים, והשנה – בצעד חסר תקדים, סווטש משיקים קולקציה מפתיעה, בלתי צפויה ו... מרובעת!

בהשראת הדגמים הראשונים של המותג, ארבעת השעונים החדשים שבקולקציה הם בעצוב מרובע 33* 33 מ"מ, מזכירים בעיצובם את השעונים הנוסטלגיים של סווטש אך עם נגיעות עיצוביות טרנדיות ועכשוויות.

השעונים עשויים מחומר BIOCERAMIC ( ביוסרמיק) שהוא שילוב של אבקה קרמית עם חומרים ממקורות ביולוגיים. בזכות שילוב זה, הצליחה סווטש להעניק לשעוניה חוזק ועמידות יוצאת דופן.

מחוגי השעונים שבסדרה זוהרים בחושך ומגדירים לנו מחדש את סגנון החיים פורץ הגבולות של סווטש.

קולקציה זו מהווה עדות למחויבות הבלתי מעורערת של המותג לחדשנות.

ניתן להשיג בכל סניפי סווטש. החל מ- 449 ש"ח


1692208571372.png

צילום: swatch

TISSOT

התכוננו לקיץ עם שעוני TISSOT שמציגים את קולקציית שעוני SIDERALS המסוגננים והספורטיביים! עם מראה שהוא גם קליל וגם אופנתי, השעון הזה הוא האביזר המושלם לעונה הקרובה.

השעון מגיע בקוטר 41 מ"מ עם חוגה שחורה ומשדר אסתטיקה אלגנטית ומודרנית. תצוגת השעות הצהוב/כחול/אדום בלוח השעון מוסיפה צבעוניות ומשלימה את המראה הכללי. רצועת הגומי, עם סגירת פטנט בצבע תואם, מבטיחה נוחות ועמידות.


בהשראת שעון SIDERAL המקורי משנות ה-70, שעון זה מציע אסתטיקה וינטג'ית עם טוויסט עכשווי.
הטון השובב והאלגנטי שלו מתאים באופן מושלם לטעם הדור של היום, ומוסיף נופך של תחכום לכל בגד.


עיצוב השעון מייצר את האיזון המושלם בין פונקציונליות לספורטיביות.

המראה האטרקטיבי והצבעוני שלו משלים את מגמות אופנת הקיץ הנוכחיות, מה שהופך אותו לאביזר רב תכליתי לכל אירוע וכדי להרחיב את המגוון, TISSOT השיקה בנוסף שלוש רצועות גומי תואמות בצבעי ירוק, כתום ושחור.


1692208686215.png

צילום: tissot​


LONGINIES

לרגל הקיץ מותג השעונים השוויצרי LONGINIES השיק שעון נשים אלגנטי בקוטר 34 מ"מ המגיע במגוון לוחות בוהקים בצבעי כתום, ירוק וכחול המעוטרים ב- 12 יהלומים משובצים המוסיפים נופך אלגנטי ללוח השעון.

השעון שמשתייך לקולקצייתCollection The Master, קולקציית שעונים מעודנת המהווה שילוב של אומנות עכשווית, מראה אלגנטי לצד דיוק המהווה עדות למורשת העשירה והמפוארת של המותג בכלל ושל קולקציה זו בפרט.

השעון נועד עבור מי שמעריכה שענות מסורתית איכותית ומראה יוקרתי וחדשני לצד טאצ' מושך אלגנטי ונקי


1692208810865.png

צילום : LONGINIES

MVMT

המותג MVMT כבר מזמן הפך לשם נרדף ליוקרה "מינימליסטית" בעולם שעוני היד.

הקו העיצובי של קולקציות המותג מדבר בשפה קלאסית ונקייה אך תמיד אוחז בטוויסט מודרני, מה שהופך כל אחד משעוני MVMT למושלמים לכל גיל, סגנון ואירוע.


1692208901974.png

צילום: MVMT​


אימפרס

רשת אימפרס נרגשת להכריז על מבצע קיץ מיוחד שיהפוך את העונה שלך ללוהטת עוד יותר!

עד סוף חודש אוגוסט, תוכלו ליהנות מהנחה של 25% על מגוון תכשיטי הזהב המשובצים ביהלומים או באבני חן בכל חנויות רשת אימפרס ובאתר האונליין!

אין דבר שמשדר סגנון ויוקרה כמו תכשיטי זהב המעוטרים ביהלומים או אבני חן מדהימות. בין אם אתם מחפשים שרשרת סטייטמנט, טבעת אלגנטית או זוג עגילים מושכי עין, ברשת אימפרס תמצאו את המענה לכל מה שחלמתם עליו.

זה הזמן, לגלות את השילוב המושלם בין איכות, יוקרה ומיטב הטרנדים, בקולקציות התכשיטים העל-זמניות של אימפרס, ועכשיו גם במחיר שקשה לעמוד בפניו.


1692209002662.png

צילום: באדיבות אימפרס​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה