כיתה ד'3 האלופה

מערכת שעות

יום ראשון 1.מוסיקה 2. שפה . הפסקה . 3.חנ"ג 4.תורה.  הפסקה  . 5.מפתח הלב 6.הולכים הביתה

יום שני 1. מולדת 2. מולדת  הפסקה  3. שפה 4. מדעים  הפסקה  5. מדעים 6. הולכים הביתה

יום שלישי 1. תורה 2. תל"ן(מיקי אלון)  הפסקה  3. שפה 4. חנ"ג  הפסקה  5. חשבון 6. חשבון

יום רביעי 1.אומנות 2. שפה  הפסקה  3. מולדת 4. חשבון  הפסקה  5. הנדסה 6. הנדסה

יום חמישי 1. שפה הבנת הנקרא 2.מדעים  הפסקה  3. שפה 4. שפה  הפסקה  5.חשבון 6. חשבון

יום שישי 1. שפה 2. שפה  הפסקה  3. סיפריה 4.כישורי חיים 5. שבת שלום 6. להיתראות

עדכונים:

יום ראשון 24.11.13: היום היה יום חשבון בית ספרתי מהכיתה שלנו זכה ארז גור

ש.ב:

לא היה היום

תזכורות:

תלמידים והורים יקרים,

ב-03.11.2013  ילדינו השתתפו בטקס משמעותי ומרגש: הציגו, שרו ורקדו...
בזאת ההזדמנות, אני רוצה לומר לתלמידיי שאני גאה בהם, ראשית על הרצינות, האכפתיות, הלמידה המשמעותית של התכנים והירתמותם לחזרות בסבלנות ובסובלנות.... בשל כך, ביה"ס "ארזים" זכה לצפות בטקס מדהים... כל הכבוד!!!
ובנוסף לכל המחמאות שקיבלנו... זכתה הכיתה המדהימה בגביע הידברות
על היותם בוגרים, המכבדים אחד את השני ומשתדלים מאוד להימנע מאלימות ולנהוג בהידברות....

השבוע ב07.11.13 יצאנו לטיול שנתי, התחלנו את המסלול בהר דבורה, משם ירדנו בהליכה רגלית לנחל ברק (נחל אכזב).... לאחר מכן נסענו לכפר כמא, שם צפינו בסרט מעניין אודות התרבות והמסורת של הצ'רקסים, נכנסנו למוזיאון הצ'רקסי, קיבלנו הסברים, ראינו כלים, בגדים, רהיטים מסורתיים, למדנו על הקודים החברתיים,
השפה והאירוח המפנק של העדה. הטיול היה חוויתי ומלמד...הילדים מאוד נהנו!
תודה לאילנית רינגל, לילך בן חי וסבתא של ירדן בוסקילה על הליווי המסור.
השבוע ערכתי משימה בהבנת הנקרא לילדים, בדקתי וחילקתי משובים לתלמידים...
התלמידים הגישו את כתיבת הדיווח, בדקתי, חילקתי משוב והתלמידים התבקשו להעלות את הדיווח למצגת באתר כיתה עד לתאריך...11.11.2013.
בחלקו הימני של המסך (מקצועות לימוד) בשפה ובחשבון מפורסמות מטלות מתוקשבות..
על הילדים לקרוא את ההוראות, להיכנס למטלה, לבצע לפי הנדרש ולהגיש.
בשבוע הקרוב...נלמד על מנהגי חג חנוכה והסיפור ההיסטורי...
התלמידים התבקשו להביא לכיתה: סמלים, תמונות, פריטים המסמלים את החג...

בתאריך 19.11.2013 מבחן במולדת.

בתאריך 24.11.13- יום חשבון באווירת חנוכה, יום שכולו למידה חווייתית, משחקי חשבון  בכיתות בהנחיית המחנכות, הפסקות פעילות עם תחנות הפעלה בחשבון, טקס שבו יציגו תלמידיי מצויינות מתמטיקה, נושאים שנלמד
ו בהקשר לחג החנוכה....יהיה כייף ומלמד.

בתאריך 25.11.13 בשעה 18:30 ניפגש למסיבת חנוכה מגבשת, מתוכננת פעילות מדהימה והדלקת נר לכבוד החג, יש להגיע חגיגיים ושמחים...
תודה להוריי הוועד על התמיכה, העשייה והשיתוף ברצון להפיק פעילויות חברתיות משמעותיות.
בתאריך 06.12.13 מבחן בתנ"ך- פרקים א-ג
הכנסו למקצועות הלימוד- תנ"ך - מפורסמים סיכומי הפרקים למבחן.

בתאריך 10.12.13 מבחן באנגלית.
הנושאים והחומרים נשלחו להורים במייל.
הודעה חשובה!
חברים יקרים, לחברינו עוז אבד טלפון סלולרי, אנא מכם...שימו לב ובמידה ותמצאו או תשמעו שמשהו מצא, ניתן להחזיר לעוז, לי או לתת במזכירות.