הרעיון למשחק נולד במוחו של ויל רייט בשנת 1991 לאחר שאיבד את ביתו ורכושו בשריפה. בזמן שבנה בית חדש, רייט החל לחשוב על משחק שמדמה את החיים. הוא האמין שביכולתו לתכנת ולעצב משחק כזה- בית בובות דיגיטלי, כפי שהגדיר אותו.

בשנת 1993 פנה רייט לחברת "Maxis" והציע להם את הרעיון. הרעיון נדחה בשל חוסר אמונם של אנשי החברה במוצר, ומתוך הנחה שהמחשבים של אותה תקופה אינם מסוגלים לתמוך במשחק. בשנת 1995 חברת EA Games הציעה לרייט להמשיך לפתח את המשחק.

ועכשיו בואו נסו לנחש כמה עותקים מחר הסימס 3 בשבוע הראשון לצאתו?

1,400,000

תוכן פוגע