תמיכה תכנית שלום.....

לחצו פה והוסיפו את האתר שלי ל

האתר השווה במדינה!!

 

 

 

תמיכה טכנית שלום...

אנו עסוקים בטיפול בפניות קודמות. מיד נעמוד לשירותכם. (דמיינו מוזיקת המתנה ופרסומות בלופ לערוץ הקבלה)  במה אפשר לעזור?
לפניכם קטעים אמיתיים שהוקלטו עם תומכים טכניים... תהנו :]

 

תומך: "איזה מחשב יש לך?"
לקוח: "לבן…"

תומך: "תלחץ בבקשה על אייקון `המחשב שלי` בצד שמאל של המסך."
לקוח: "שמאל שלי או שלך?"

תומך: "שלום, במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: ,שלום, אני לא מצליח להדפיס."
תומך: "אוקיי, תלחץ בבקשה על ` START ‏`…"
לקוח: "תשמע חבוב – אל תתחיל איתי עם שפה טכנית – אני לא ביל גייטס!!!"

לקוח: "שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה `לא מוצא את המדפסת`. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך – אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מוצא אותה…"

לקוח: "יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום."
תומך: "יש לך מדפסת צבעונית?"
לקוח: "אהההה… תודה."

תומך: "ומה יש לך עכשיו על המסך?"
לקוח: "דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר…"

תומך: "תלחץ בבקשה על אף-שמונה."
לקוח: "לא עובד."
תומך: "בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?"
לקוח: "לחצתי על אף, שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה…"

תומך: "אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?"
לקוח: "כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה."
תומך: "אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?"
לקוח: "כן – 5 כוכביות…"

תומך: "באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?"
לקוח: "נטסקייפ."
תומך: "זה לא תוכנת אנטי וירוס…"
לקוח: "סליחה, התכוונתי אינטרנט אקספלורר…"

לקוח: "יש לי בעיה עם המחשב, חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!"

תומך: "תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?"
לקוח: "ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח עד שתוכלו לעזור לי?"
תומך: "אה.. סליחה, אני לא מבין… מה הבעיה?"
לקוח: "עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף?"

תומך: "במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: "אני כותב את האימייל הראשון שלי."
תומך: "אוקיי, ומה הבעיה?"
לקוח: "בכתובת מופיעה האות a ‏. את זה אני יודע לכתוב – אבל איך אני מקיף אותה בעיגול???"

 

 

 

תוכן פוגע